Ga naar inhoud

installatie


aeryn

Aanbevolen berichten

hi all,

ik heb vandaag mijn nieuwe pc in elkaar gezet en alles lijkt te werken alle LEDs branden inclusief de LED van mijn dvd brander, maar als ik de installatie cd''s in de dvd brander stop gebeurd er niets mijn monitor blijft zwart en schakelt zich zelf uit. alle installatie cd''s zijn origineel

wat denken jullie moet ik mijn brander terug brengen of een nieuwe monitor kopen? als jullie een andere oplossing hebben of denken dat het aan iets anders kan liggen hoor ik dat graag.

alvast bedankt

groetjes aeryn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aeryn,

Als je monitor zwart blijft en zichzelf uitschakelt is dit waarschijnlijk omdat deze geen signaal krijgt van je grafische kaart. Dit kan diverse oorzaken hebben.

Welk moederbord, geheugen, aantal geheugen latjes, grafische kaart enz... heb je ingebouwd in je pc?

Geef dan merk en type even door, zo kunnen we gerichter zoeken naar een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi stegisoft en Dasle bedankt voor jullie reacties ik zal hier onder alle units beschrijven hopelijk zien jullie het probleem wel want ik kan het niet vinden

moederbord: asus sabertooth p67

processor: intel i5

harde schijven: adata ssd 128gig en western digital 2tb

intern geheugen: 4x 4gig allen van adata

grafische kaart: msi N560GTX

behuizing: cooler master HAF922

voeding: coolermaster 700W

dvd brander: sony

monitor: samsung syncmaster 970p

ik hoop dat je hier iets aan hebt ik had de dvd brander er al uit gehaald en ook de kabels verwisseld en het resultaat bleef het zelfde. het scherm gaf niet aan dat het geen signaal kreeg normaal krijg ik dan meteen een melding.

alle LEDs op het moederbord lijken te branden en alle fans draaien op volle toeren en omdat alles super stil is kan ik niet horen of iets niet draaid.

aangepast door aeryn
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.