Ga naar inhoud

Hulp met samenstelling gaming pc :)

Aanbevolen berichten

Ik zou dus graag een gaming pc willen samenstellen (blijkbaar is dat dus beter en goedkoper :P), maar ik ken dus echt niks van pc's en zo dus zou ik willen vragen of er iemand een pc voor mij zou willen samenstellen.

Het liefst van alternate.be want ik zag daar een kast die ik toch graag zou willen. Namelijk de aerocool xpredator white edition.

Alvast bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist ja sorry :P

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gaming/Video editing
  2. Wat is mijn budget ? -1300 zou toch wel het maximum zijn
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? -samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? - Waarschijnlijk niet
  5. Ga ik later upgraden ? - Ik denk het wel
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Maakt mij niet echt uit
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Nee want dat zou mij toch niet lukken XD
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Nope ik heb noch windows 7 thuis
  9. Ga ik zelf installeren ? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Behuizing zou ik graag Aerocool Xpredator white edition willen :)
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Ja maar daar heb ik een ander budget voor
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Niet echt nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou een tijd geleden ook mijn pc uitbesteden om te assembleren maar heb dit niet gedaan omdat het wel to leek. Ik bekeek de tutorial op youtube van newegg "how to build a computer" stap voor stap en het heeft me echt geholpen en het is nog tof ook! Nu ken ik alles van mijn hardware, echt een aanrader. Als je hier natuurlijk tijd voor hebt. Ik ben nog jong en vond dit wel intressant.

---------- Post toegevoegd om 01:11 ---------- Vorige post was om 00:58 ----------

Dit is maar een probeersel. Wacht eerst op de meningen van anderen. Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uw =1&product[363903]=1&product[259587]=1&product[388711]=1&product[386917]=1&product[356916]=1&product[341966]=1&product[212501]=1&product[426962]=1&product[280241]=1"]samenstelling aangepast want er zaten fouten in.

Voor u zou ik deze =1&product[363903]=1&product[399203]=1&product[443072]=1&product[245679]=1&product[363460]=1&product[365022]=1&product[94646]=1&product[7517]=1&product[405088]=1&product[433238]=1"]samenstelling nemen:

Moederbord heeft usb 3.0 wat nodig is in deze tijd.

SSD en Harddisk is van de type sata 600 en dus sneller.

Harddisk is 2 TB en dus groot genoeg.

Fancontroller heb ik een platte versie genomen met touchscreen.

Je kan de rode plaatje vervangen door de zwarte bijgeleverde plaat.

Voor de CPU koeler heb ik een stille genomen die zeer goed werkt.

Ik heb een krachtige videokaart genomen zodat je ook games kan doen.

De voeding is 650 watt wat ruim voldoende is.

Montage is inbegrepen in de prijs.

Lees ook deze artikel want je kan korting krijgen bij Azerty

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die ripjaws en die scynte mugen moet je opassen. Ikzelf heb de corsair met hoge koelvinnen en de scynte mugen rev 2b, zo kan het wel eens gebeuren dat je je koeler moet omdraaien. Persoonlijk vind ik hem te groot hij neemt veel plaats in. Voor die OCZ modXtream pro moet je een paar reviews opzoeken op bv hardwareinfo.nl daar hebben ze goed reviews. Merk op dat de harde schijf "green" is dat wilt zeggen zuiniger maar trager. Met de voeding van 700W is er nog plaats voor uitbreiding :-)

Het is een grote grafische kaart dus zie dat je je satapoorten nog kunt aansluiten. Maar met die kromme zal het wel lukken. Als je graag stilte heb raad ik aan om een HDD silencer te kopen of matten voor in je kast.

aangepast door rustycc
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt voor de tips :)

---------- Post toegevoegd om 21:29 ---------- Vorige post was om 21:24 ----------

Ik wou een tijd geleden ook mijn pc uitbesteden om te assembleren maar heb dit niet gedaan omdat het wel to leek. Ik bekeek de tutorial op youtube van newegg "how to build a computer" stap voor stap en het heeft me echt geholpen en het is nog tof ook! Nu ken ik alles van mijn hardware, echt een aanrader. Als je hier natuurlijk tijd voor hebt. Ik ben nog jong en vond dit wel intressant.

---------- Post toegevoegd om 01:11 ---------- Vorige post was om 00:58 ----------

Dit is maar een probeersel. Wacht eerst op de meningen van anderen. =1&product[363903]=1&product[361602]=2&product[259587]=1&product[388711]=1&product[386917]=1&product[356916]=1&product[341966]=1&product[234936]=1&product[212501]=1"]Azerty

Ik was het ook aan het overwegen om die zelf samen te stellen, maar ik vertrouw m'n eigen daar niet mee :P

En als ik die filmpjes op youtube kijk dan denk ik de hele tijd "zal dat wel ook zo zijn bij mijn pc? zet je die allemaal precies hetzelfde in elkaar?" enzovoort. Ik weet het klinkt waarschijnlijk stom maar toch.

En ik ben ook nog jong hoor XD 16 jaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.