Ga naar inhoud

koppeling maken

serbos

Aanbevolen berichten

hallo,ik heb een nieuwe pc met daarop windows vista home premium

maar telkens als een email krijg met als bijlage een powerpoint komt er het volgende op het scherm er is voor deze bewerking geen programma aan het gegeven bestand gekoppeld

maar hoe maak ik een kpoppeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat je geen powerpoint staan hebt (wordt normaal niet meegeleverd met een nieuwe pc, en dat zit in niet in vista).

Gelukkig zijn ze bij MS zo vriendelijk geweest om powerpoint viewer (enkel de viewer dus, maken ga je nog steeds niet kunnen) gratis ter beschikking te stellen.

Downloadinformatie: PowerPoint Viewer 2007

Eventjes downloaden, installeren & je zal wel powerpoint presentaties kunnen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat je geen powerpoint staan hebt (wordt normaal niet meegeleverd met een nieuwe pc, en dat zit in niet in vista).

Gelukkig zijn ze bij MS zo vriendelijk geweest om powerpoint viewer (enkel de viewer dus, maken ga je nog steeds niet kunnen) gratis ter beschikking te stellen.

Downloadinformatie: PowerPoint Viewer 2007

Eventjes downloaden, installeren & je zal wel powerpoint presentaties kunnen bekijken.

ik heb een powerpointviewer al staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

sla dan het powerpoint bestand ergens op op je harde schijf, rechtermuisklik op dat bestand, daar in dat menu'tje "openen met" - programma kiezen. Selecteer daar de powerpoint viewer en klik op "dit type bestand altijd met dit programma openen".

Normaal moet hij vanaf dan altijd je .pps/.ppt files daarmee openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.