Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sinds deze morgen heb ik een probleem met mijn beeldscherm.

Mijn bureaublad is rechts buiten beeld, ook als ik bvb IE open is die ook een stuk rechts buiten beeld.

Ik heb systeemherstel gedaan maar blijft hetzelfde.

Schermresolutie is 1680 x 1050, bureaublad achtergrond is dan uitgerokken.

Zet ik dit op 1600 x 1024 is alles binnen kader maar tekst is wazig en ook als ik IE dan open, krijg ik een klein scherm, wat ik wel kan vergroten.

Ik heb ook al geprobeerd om persoonlijke instellingen te doen, 1600 x 1200 maar dit wordt niet erkend.

Beeldscherm is Samsung Syncmaster 2043nw

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

aangepast door roald 6
Geplaatst:

Zou je onderstaande willen uitvoeren? Niet alle videokaarten kunnen deze resolutie aan namelijk.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.