Ga naar inhoud

Het ontbreken van een DLL?


Gast g.h.l.gerrits

Aanbevolen berichten

Gast g.h.l.gerrits

Goede morgen.

Na het verwijderen van Bear Paw 6400 TA Pro,met Revo Uninstaller en weer instaleren loop ik tegen de volgende schermen aan: Nieuwe Hardware gevonden: Scan Express A3 USB 1200 Pro zie bijlage 4. Bij openen van Bear Paw 6400 Ta Pro zie bijlage 5.Scanner is goed aangesloten lamp gaat gewoon aan.

Hoe kom ik aan A3IIIU2spi.dll,en is dit de oorzaak?

groet g.h.l.gerrits.post-29262-1417704754,8564_thumb.jpg

post-29262-1417704754,7839_thumb.jpg

post-29262-1417704754,815_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Je vraag loopt ook in dit topic, ondertussen afgesloten door jezelf.

:hmmmm:

Dat klopt omdat ik door een fout van mij afgesloten had,heb ik de vraag opnieuw gesteld.

Is er toch nog een oplossing voor??

B.v.dank g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Je hebt ccleaner al gebruikt maar heb je het ook uitgevoerd totdat je geen fouten meer krijgt, dus meermaals achter elkaar uitgevoerd?

Heb ik uitgevoerd,met versie 3.15.1643 zonder resultaat.

groet g.h.l.gerrits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Dan moet ik passen, sorry.

Hopelijk komen nog andere tips eraan.

Is er niets mogelijk om de A3IIIU2spi.dll te instaleren?? Want die wordt gemist??

groet g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Is er niets mogelijk om de A3IIIU2spi.dll te instaleren?? Want die wordt gemist??

groet g.h.l.gerrits

Goede avond.

Eerst met systeem herstel terug gegaan tot voor het verwijderen van Bear Paw 6400,toen met Revo verwijderd. En alleen vers. 1.1 geinstaleerd.Door dat ik Bear Paw 6400 Ta Pro vers. 1.0 + 1.1 geinstaleerd had,is waarschijnlijk mijn probleem ontstaan.

Vreemd is wel dat het een lange tijd goed gewerkt heeft! Wat ik nu wel mis Scan Express A3 USB 1200 Pro,dat programma gebruikte ik via Importeren in Adobe Photoshop Elements 2.0.

Maar ik kan nu weer scannen,als dat zo blijft kan ik me (moet) ik me er mee kunnen redden.

In ieder geval veel dank voor U om het programma Bear Paw 6400 Ta te kunnen verwijderen.

Nogmaals dank Groeten g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Goede avond.

Eerst met systeem herstel terug gegaan tot voor het verwijderen van Bear Paw 6400,toen met Revo verwijderd. En alleen vers. 1.1 geinstaleerd.Door dat ik Bear Paw 6400 Ta Pro vers. 1.0 + 1.1 geinstaleerd had,is waarschijnlijk mijn probleem ontstaan.

Vreemd is wel dat het een lange tijd goed gewerkt heeft! Wat ik nu wel mis Scan Express A3 USB 1200 Pro,dat programma gebruikte ik via Importeren in Adobe Photoshop Elements 2.0.

Maar ik kan nu weer scannen,als dat zo blijft kan ik me (moet) ik me er mee kunnen redden.

In ieder geval veel dank voor U om het programma Bear Paw 6400 Ta te kunnen verwijderen.

Nogmaals dank Groeten g.h.l.gerrits

Aanvulling.

Goede morgen

Het probleem Scanner onstaat als Scan Express A3 USB 1200 Pro geinstaleerd is?Onderdeel van Bear Paw 6400TA Pro?Na het verwijderen en weer instaleren van Bear Paw 6400TA Pro,kan ik normaal met de scanner werken.Na afsluiten en opstarten wordt Scan Express A3 USB 1200 Pro autom. geinstalleerd,en werkt de scanner niet goed meer.Bij opstarten van de scanner,met beide programma`s springt de aandrijf riem over het tandwiel voor de slede te bewegen.De 1200 Pro gebruikte ik altijd bij Photoshop elements 2.0 Importeren. Dat ging voorheen allemaal goed.

Is hier iets over bekend?

B.v.dank g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Aanvulling.

Goede morgen

Het probleem Scanner onstaat als Scan Express A3 USB 1200 Pro geinstaleerd is?Onderdeel van Bear Paw 6400TA Pro?Na het verwijderen en weer instaleren van Bear Paw 6400TA Pro,kan ik normaal met de scanner werken.Na afsluiten en opstarten wordt Scan Express A3 USB 1200 Pro autom. geinstalleerd,en werkt de scanner niet goed meer.Bij opstarten van de scanner,met beide programma`s springt de aandrijf riem over het tandwiel voor de slede te bewegen.De 1200 Pro gebruikte ik altijd bij Photoshop elements 2.0 Importeren. Dat ging voorheen allemaal goed.

Is hier iets over bekend?

B.v.dank g.h.l.gerrits

Goede middag.

Het lek boven?? Alles werkt weer als voorheen,al weer 24 uur.

Het is begonnen na een Update voor Scan Express A3 USB 1200 Pro met DRIVER WHIZ.

Kon Bear Paw 6400TA Pro versie 1.0 maar versie 1.1 NIET meer verwijderen.

Met U hulp, ROVO UNINSTALLER lukte het verwijderen wel.Na het installeren bleven er problemen met de A3IIIU2spi.dll en MKColnstaller.dll. Na diverse malen verwijderen en installeren,bleef het probleem.

Toen bleek bij Beeldapparaten voor Scanner >!< te staan.Stuur programma bijwerken gaf nog al wat problemen om het van de Installatie CD te doen,wat uiteindelijk lukte.Tot heden werkt alles.

Nogmaals dank groet g.h.l.gerrits

PS. Opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.