Ga naar inhoud

Adobe Flash Player


Guy9910

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toch wel :

System Information (local)

computer name: GUY-LAPTOP

windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601

windows dir: C:\Windows

CPU: GenuineIntel Pentium® Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz Intel586, level: 6

2 logical processors, active mask: 3

RAM: 3184615424 total

VM: 2147352576, free: 1968132096

Crash Dump Analysis

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Thu 16/02/2012 20:52:17 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\Minidump\021612-27440-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntkrnlpa.exe (nt+0xDEEF4)

Bugcheck code: 0xC000021A (0xFFFFFFFF99FE0970, 0x1, 0xFFFFFFFFC0000001, 0x100454)

Error: STATUS_SYSTEM_PROCESS_TERMINATED

file path: C:\Windows\system32\ntkrnlpa.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: This means that an error has occurred in a crucial user-mode subsystem.

There is a possibility this problem was caused by a virus or other malware.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE=class: top left]

[TR]

[TD=width: 100]Bij de eerste scan blue screen en ja hoor ... cyc... is terug ( staat nog steeds op de locatie)

On Sat 18/02/2012 8:03:17 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\Minidump\021812-27471-01.dmp

This was probably caused by the following module: cycpdxo.sys (cycpdxo+0x4CCB)

Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFFFFFE8820000, 0x2, 0x0, 0xFFFFFFFF83B1ECCB)

Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

file path: C:\Windows\System32\Drivers\cycpdxo.sys

This file could not be located on your computer, we suggest that you search on its name with Google.

Click here to do a Google search on cycpdxo.sys

2e scan ...

Bestandsnaam:[/TD]

[TD=width: *]

ntkrnlpa.exe[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] Status:[/TD]

[TD]Scan voltooid. 0 uit 20 scanners vonden malware.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Scan genomen op: [/TD]

[TD]za 14 jan 2012 02:10:04 (CET) Permalink[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

---------- Post toegevoegd om 09:22 ---------- Vorige post was om 09:20 ----------

Weet niet hoe het komt dat vorig bericht in kolommen staat :-o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger al een melding gedaan bij Brother omdat het probleem zich steeds voordoet bij het afdrukken.

Dit is hun reactie :

Geachte heer,

Het bestand cycpdxo.sys is geen bestand van Brother. Wijhebben op de verschillende Windows 7 systemen (x32/x64) op onze helpdeskgecontroleerd en hebben dit bestand niet gevonden ondanks dat de MFC-6490CW oponze PC's is geïnstalleerd.

Steeds tot uw dienst

Brother Helpdesk

+32 2 467 43 33

-----Oorspronkelijk bericht-----

Van: Guy "][mailto:Guy@a***ine.be]

Verzonden: vrijdag 20 januari 2012 12:26

Aan: Support (Brother Belgium)

Onderwerp: RE: Track 0008272668 Ik heb (enkel) bij hetafdrukken

Beste,

Ik gebruik Windows 7

In bijlage vindt u het gevraagde bestand.

Mvg, Guy De Boeck

-----Oorspronkelijk bericht-----

Van: support@brother.be "][mailto:support@brother.be]

Verzonden: vrijdag 20 januari 2012 10:59

Aan: guy@a***ine.be

Onderwerp: RE: Track 0008272668 Ik heb (enkel) bij hetafdrukken

Geachte heer,

Welke versie van Windows gebruikt u (2000/XP/Vista/7)?

Zou het mogelijk zijn ons het bestand 011912-26629-01.dmptoe te sturen?

Steeds tot uw dienst

Brother Helpdesk

+32 2 467 43 33

-----Oorspronkelijk bericht-----

Van: guy@a***ine.be "][mailto:guy@a***ine.be]

Verzonden: donderdag 19 januari 2012 20:38

Aan: Support (Brother Belgium)

Onderwerp: Track 0008272668 Ik heb (enkel) bij hetafdrukken

**************************

Van: guy@a***ine.be

Land: BE

Taal: NL

Categorie vraag: Productgerelateerd

Model: MFC6490CW

Serienummer: J0F388520

Voornaam: Guy

Achternaam: De Boeck

Telefoonnummer:

Uw vraag:

Ik heb (enkel) bij het afdrukken regelmatig een bluescreen. Kan u me zeggen wat ik moet doen ?

Hieronder vindt u een rapport van de foutmelding (steedshetzelfde) Crash Dump Analysis

--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Thu 19/01/2012 19:25:36 GMT your computer crashedcrash dump file: C:\Windows\Minidump\011912-26629-01.dmp

This was probably caused by the following module:cycpdxo.sys (cycpdxo+0x4CCB) Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFFFFFBC6F3000, 0x2, 0x0,0xFFFFFFFF83AB2CCB)

Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

file path: C:\Windows\System32\Drivers\cycpdxo.sys

**************************

---------- Post toegevoegd om 09:44 ---------- Vorige post was om 09:42 ----------

Daarna ook bij Asus geprobeerd maar vind hun voorstel te drastisch :

Geachte heer De Boeck,

Bedankt voor uw email.

In dit geval zou ik u willen adviseren om het notebook terug te zetten naar defabrieksinstellingen.

Dit kunt u doen door gebruik te maken van de recovery partitie.

Hiervoor bent u dus verder geen dvd's nodig.

Om de recovery door te voeren drukt u veelvuldig op F9 nadat u het notebookaanzet.

Nu komt u in een Windows Boot/ Preload Wizard in welke u alleen op enter hoeftte drukken om het recovery menu te laden.

En hier vannuit kunt u het notebook terug zetten naar de fabrieksinstellingen.

Dit zou dan uiteindelijk het probleem moeten oplossen.

Houdt er wel rekening mee dat alle gegevens verloren gaan tijdens een recovery.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke groet/ Kind regards,

Asus TSD.

Pierre Kotlarski

---------- Original Message ----------

From : guy@a***ine.be

Sent : 20-1-2012 16:30:59

To : "tsd@asus.com.tw"

Subject : <TSD> Notebook K70IJ

[CASEID=WTM2012012101701583]

Apply date : 1/20/2012 4:17:00 PM(UTC Time)

[Contact Information]

*Name : A***ine bvba

*Email Address : guy@a***ine.be

Phone Number :

City : Ursel

*Country : Belgium (netherlands)[belgië (Nederlands)]

[Product Information]

*Product Type : Notebook

*Product Model : K70IJ

*Product S/N : 98N0AS47356034C

Place of Purchase : Fast Act

*Date of Purchase : 2009/9/12

*Operating System : Windows 7 32bit

[Problem Description]

Aangezien Microsoft deze door u aangeboden software niet ondersteunt, richt ikmij tot

u voor volgend probleem.

Ik krijg regelmatig een blue screen en bij een analyse van de crash dump krijgik

volgende meededeling :

Crash Dump Analysis

--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Thu 19/01/2012 19:25:36 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\Minidump\011912-26629-01.dmp

This was probably caused by the following module: cycpdxo.sys (cycpdxo+0x4CCB)

Bugcheck code: 0xD1 (0xFFFFFFFFBC6F3000, 0x2, 0x0, 0xFFFFFFFF83AB2CCB)

Error: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

file path: C:\Windows\System32\Drivers\cycpdxo.sys

This file could not be located on your computer, we suggest that you search onits

name with Google.

Click here to do a Google search on cycpdxo.sys

Bug check description: This indicates that a kernel-mode driver attempted toaccess

pageable memory at a process IRQL that was too high.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be causedby a

hardware problem.

A third party driver was identified as the probable root cause of this systemerror. It is

suggested you look for an update for the following driver: cycpdxo.sys .

Google query: cycpdxo.sys DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Graag uw mening hieromtrent aub

Mvg, Guy De Boeck

---------- Post toegevoegd om 09:49 ---------- Vorige post was om 09:44 ----------

Ik had ook al geprobeerd om bij Microsoft een oplossing te vinden maar dat lukte niet omdat de software niet origineel is.

Ik heb deze laptop gekocht met Vista en heb later ( door een actie van Asus ) een upgrade kunnen doen naar Windows 7

Ik weet niet of je hier enig nut aan hebt maar ik wou het je toch laten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We blijven rondjes draaien en in het ongewisse over de afkomst van die driver. Geen enkel spoor leidt naar het bewuste bestand en als ook Brother en Asus melden dat het niets met hun instellingen te maken heeft, loopt het spoor zelfs dood. Nog nooit meegemaakt dat een bestand - na zoveel zoeken - niet te vinden is :dong:

Nog een mogelijke optie - op voorwaarde dat je over een andere printer kan beschikken - is om de Brother-printer en -software - tijdelijk - te verwijderen en een andere printer te installeren. Zo zou je kunnen ontdekken of het een Brother-gerelateerd probleem of een fundamenteel probleem is. Lijkt me nog de enige mogelijkheid om uit deze loop te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.