Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik had dit weekend een Medion "Touch musick centre'' ding gekocht voor mijn iPod, zodat ik er muziek mee kon luisteren door mijn hele kamer.

Maar omdat de aansluiting niet goed was (helaas) moest ik hem weer terug brengen en kon geen nieuwe krijgen omdat het de laatste was.

Mijn vraag;

Weet iemand waar ik een docking station kan krijgen waar ik radio op kan afspelen en boxen op kan aan sluiten ? (max 100euro)

Geplaatst:

Ja klopt er staat dat ik hem terug gebracht heb,

Ik heb meerdere malen een nieuwe kabel geprobeert er in te doen, meerdere boxen maar elke keer als ik hem op startte deed hij het niet en moest ik weer een kwartier met die kabel prutsen waar ik dus geen zin in heb

Geplaatst:

Via onderstaande links kan je een aantal dockingstations voor ipod terug vinden.

Ipod dockingstation - Koop voor de beste prijs ipod dockingstation - België

ipod dockingstation - Zoeken - Laptopshop.be

Geplaatst:

Bedankt, maar kan elke dock aan een boxen worden aangesloten?

ik heb boven nog hele mooie langwerperige van ongeveer 1.30m en als ik die op elke dock kan aansluiten zou dat mooi zijn

wat moet een dock hebben zodat ik ze er op kan slaan?

Geplaatst:

Je zal eerst moeten kiezen welk dock je wil/ kan kopen ( budget).

Dan controleren welke aansluitingsmogelijkheden die dock heeft en je boxen.

Welke kleur heeft die stekker van je boxen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.