Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

agree, een beetje meer effecten en design in de achtergrond brengen en dan de render er wat in brengen.

over font kan ik niet echt tips geven, want dat weet ik zelf ook niet goed

Geplaatst:

Photoshop cs2 nl, ben vorig weekend begonnen met experimenteren. Heb van iemand een gids voor beginners gekregen, want vin dat eigelijk een niet zo een gemakkelijk prog.

of is dat maarmijn gedacht?

Geplaatst:

ja idd (ik heb ook gesukkelt in het begin .. nu kan ik er al redelijk veel van)!!!Over dat 'inwerken' .. dit kan je mooi vergelijken met een beetje camoflage :) zoals in het leger ..zodat het niet opvalt dat je daar nie zit .. wel bij photoshop is dit net het zelfde .. de rand van je render wat in je bg (background) verwerken met wat brushes ofzo :) ...

over het front =)

www.dafont.com =) download een leuk font die bij je sig/renders(figuren) past :) om het te gebruiken ? :)

start > deze computer > c:/ schijf > windows > recources > fonts > steek die file dan erbij :)

* als ge uitleg wilt over photoshop ;) dan zit je hier juist :P je mag mij ook altijd contacteren * ;)

Grtzzz

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.