Ga naar inhoud

speciale software - grafische kaart - Medion Laptop


embroiderit

Aanbevolen berichten

Ik heb een speciaal programma dat voor het ogenblik niet werkt. de man die het ontwerpt zei me dat mijn grafische kaart niet werkt. Als probleemoplosser kwam er toen op mijn pc dat hij op het net het juiste programma zou zoeken, maar nu werkt bijna niets meer ... :(

Ik heb dat programma nodig voor mijn werk en kan nu niet meer verder...

Kan iemand mij verderhelpen??

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een software om borduurmachines te sturen. Het is gedeeltelijk grafisch. Ik heb de indruk dat het veel 'werkingsvermogen' vraagt. En het heeft zo'n 'hasp' key beveiliging. Die steekt in, alles klopt (ook de sleutelcode), maar toch krijg ik het niet opgestart. Hij werkt op de Vista vaste computer van mijn dochter,en nu ook op mijn nieuwe laptop. Op de Vista pc werkt de software heel wat trager, maar op mijn Vista Medion Laptop krijg ik de software niet meer opgestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.