Ga naar inhoud

Laptop (1 jaar oud) werkt sinds paar dagen erg traag


AepozZ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik naar de guide keek om hem zelf open te maken, lijkt het me veel te moeilijk om dit zelf te doen.

Als ik zeker ben dat daarmee het probleem zal opgelost zijn, zal ik de laptop dan ook ergens binnenbrengen voor het uitstoffen.

---------- Post toegevoegd om 10:25 ---------- Vorige post was om 10:18 ----------

Zelfs net na het opstarten, dus wanneer hij nog koel heeft, krijg ik niet meer dan 100 fps, wil dat dan zeggen dat er al schade aan processor of videokaart door temperaturen gekomen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is dat we hier al aardig wat pistes hebben gevolgd...van malware-vrij maken tot een volledige herinstallatie, wat helaas de problemen ook niet heeft opgelost.

Daardoor worden de mogelijkheden vrij beperkt : de installatie zou dus OK moeten zijn...maar de hoge temperaturen blijven aanwezig...er is inderdaad de mogelijkheid dat deze je traagheid veroorzaken...uiteraard op voorwaarde dat je laptop geschikt is voor de games.

Je laptop is 1 jaar oud en valt dus nog altijd binnen de wettelijke garantieperiode...aangezien je zelf aangeeft dat de demontage geen sinecure is, lijkt het me inderdaad aangewezen dat je contact opneemt met de verkoper / hersteller voor een nazicht van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan kan ik jullie enkel nog bedanken voor de tijd die jullie besteed hebben om mijn problemen proberen op te lossen.

Dit topic kan dat ook als 'opgelost' aanschouwd worden.

Als ik nog eens een probleem heb, weet ik al dat ik meteen op jullie kan rekenen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Hallo,

Sorry voor deze veel te late reactie.

Mijn laptop is ondertussen 3 weken binnen geweest, opgestuurd naar acer.

Het was blijkbaar een hardware-probleem, waarbij ze het moederbord en de 'uppercover' (?) moesten vervangen.

Nu lijkt alles dus opgelost, temperaturen blijven laag.

Nog eens bedankt voor jullie vele reacties en goede hulp ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.