Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb zo'n beetje 2 maanden geleden een nieuwe monitor gekocht de: Iiyma ProLite E2473HDS

Nu viel mij gister op dat er een heel klein groen puntje zit, dat je alleen op donkere achtergronden ziet, is dit een dode pixel? En kan dit verholpen worden? En hoe groot is de kans dat er meer van komen?

Alvast bedankt

Thomas

Geplaatst:

Vaak is het wel zo dat een monitor een aantal dode pixels mag hebben voor dat deze voor garantie in aanmerking komt.

Dit staat vaak in de kleine lettertjes die de meeste mensen nooit lezen en dus ook niet van op de hoogte zijn.

Geplaatst:

De dode pixel is groen en niet op hoogte, en valt ook alleen op met donkere achtergronden.

Opzich zit ik er niet zo mee, maar kan ik meer dode pixels verwachten of komt dit nauwlijks voor?

Geplaatst: (aangepast)

In principe blijft het tot ene dode pixel maar je weet nooit.

Mijn eerste scherm had dat ook en in de 8 jaar of zo is er nooit een dode pixel bijgekomen.

Het is ook de enige scherm met dode pixel en de vele schermen die ik heb.

Als je nog een scherm koopt altijd meteen kijken of er geen dode pixel is.

In geval je bij plaatselijk pc boer had gekocht dan kan je ook meteen terug brengen want je kan als verborgen gebreke aangeven.

Bij online aankoop is dat moeilijker en dient je de garantie te volgen.

Sommige online shop kan je ook pixel garantie betalen maar ook dan is het meestal vanaf 1 dode pixel.

aangepast door stegisoft
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.