Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hall0,

Ik heb daar net mijn koeler ontvangen de artic cooling freezer pro 7,Ik installeer het goed ik start me pc op en ja het zelfde probleem als eerst het valt na paar seconden uit wat kan het zijn zou iemand me a.u.b kunnen helpen En ik heb al nieuwe koelpasta aangebracht en alles goed aangesloten ik heb geen ander ding aangeraakt behalfde de koeler!!

Geplaatst:
wat valt er uit, de koeling of de pc? Wat is de temp van de cpu?

Me computer valt gewoon uit hij gaat na paar seconden uit als ik het aan doen ongeveer 5 seconden en dan uit of soms korter. Ik snap het probleem niet ik heb nu een nieuwe koeler gezet maar tog de probleem blijft zich voordoen, koelpasta heb ik al nieuwe ereop gezert kan het zijn dat me moederbord kapot is gegaan.,....??

:s

Geplaatst:

arctic freezer pro 7 zit op socket 775, en eigenlijk alle cpu's die op s775 uitgebracht zijn hebben een temperatuursensor zitten die beveiligd indien de cpu te warm wordt.

Als je onderdelen in reserve hebt / kan lenen van iemand kan je eventueel gaan testen welk onderdeel het is. Ik zet geld in op het moederbord / de voeding. :)

Geplaatst:

das wel een heeeel verschil...

het was dan waarschijnlijk ook een heeeel knudde koeleretje...

welke cpu heb je trouwens? even kijken of dit wel normaal is..

en hoe is het opgelost?

p.s. mijn cpu word met stock koeler maar 30 graden (is dan wel maar een amd sempron maar toch)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.