Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb de originele Windows XP CD gebruikt om Windows XP te formateren. Mag ik er dan van uitgaan dat alles in orde is? Alleen denk ik dat ik nog niet SP 2 en SP 3 Servicepack er zal opstaan hebben omdat die CD al een paar jaar oud is?

Moeten we dat eerst allemaal niet eens nakijken of hij wel volledig "update" is

---------- Post toegevoegd om 09:45 ---------- Vorige post was om 09:39 ----------

Hoe kan ik trouwens zien of ik Windows XP 32 bit heb geïnstalleerd? Nu begrijp ik waarom ze op Ebay het altijd hebben over 32 bit en 64 bit enz...Wat is daar de betekenis van? Vermits ik geen internet heb op mijn pas geformateerde PC moet ik die programma's eeerst downloaden op een andere wel met internet verbonden PC en dan pas overzetten?

---------- Post toegevoegd om 09:48 ---------- Vorige post was om 09:45 ----------

Hoe kan ik trouwens zien of ik Windows XP 32 bit heb geïnstalleerd? Nu begrijp ik waarom ze op Ebay het altijd hebben over 32 bit en 64 bit enz...Wat is daar de betekenis van? Vermits ik geen internet heb op mijn pas geformateerde PC moet ik die programma's eerst downloaden op een andere wel met internet verbonden PC en dan pas overzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb gezien dat ik nog SP 1 had op mijn PC na formatering en ik heb geprobeerd om al SP2 te installeren maar nu kreeg ik een foutmelding omdat de ingestelde taal van mijn PC niet overeenkwam met de setup van de SP2 die ik op het Internet had gedownload in het engels en mijn PC is ingesteld op Nederlands (België)

Ik heb geen aanduiding van 32 of 63 bits gevonden want bij mij staat alleen Microsoft Windows XP Home Edition

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb SP2en SP3 succesvol kunnen installeren maar jullie website wordt niet volledig weergegeven zoals in mijn andere PC. Sommige tekststukken overlappen elkaar. Hoe kan ik dit oplossen?

---------- Post toegevoegd om 19:56 ---------- Vorige post was om 19:55 ----------

Onderaan in de tekstbalk van mijn PC zie ik nu staan: "gereed maar met fouten op de pagina"

---------- Post toegevoegd om 19:57 ---------- Vorige post was om 19:56 ----------

Mijn geluidskaart is ook nog niet in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al die software die U hebt opgelijst al succesvol kunnen installeren.Ik heb een programma Speccy gedownload.(dit kwam uit een vroegere discussie met jullie voor een andere herformatering van mijn PC destijds in 2011)QuoteDownload en installeer Speccy.Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. End of quoteMaar ik vind die File-publish shnapshot niet? Kun je dat nog eens uitleggen?Ik heb wel al gezien dat Speccy geen geluidskaart heeft gedetecteerd terwijl er natuurlijk wel een opstaat want vroeger had ik wel geluid op mijn PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Heb je de audio driver wel geinstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer een klembord te krijgen maar dat lukt me niet

Ik geef dat bericht dan zo maar weer hieronder

http://speccy.piriform.com/results/v6BCW36ogsbHFWWP0biQQGN

Ik weet niet of ik de audiodriver heb geïnstalleerd? Ik heb al van alles geïnstalleerd maar ik heb er misschien één over het hoofd gezien. Is dat AD 1888_W ? Hoe kan ik zien dat ik die al of niet heb uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Speccy logje is perfect gelukt :top:

Als je kijkt in Configuratiescherm/ Software dan zou daar de audio driver vermeld moeten worden als je deze reeds geïnstalleerd hebt.

---------- Post toegevoegd om 00:07 ---------- Vorige post was om 23:57 ----------

En het is idd AD 1888_W.zip die je geluidsdriver is, heb je de chipset driver reeds geinstalleerd want die zou ik eerst installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.