Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind in de software lijst geen driver terug maar ik heb nochtans ATI Chipset All in one driver V7.991 for Windwos 2K/XP geïnstalleerd. Kan ik dat ergens nakijken dat dat inderdaad goed geïnstalleerd is?

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kun je in Program Files een map ATI vinden?

Kijk ook eens in de root van je C-schijf want daar staat vaak en temp map met de uitgepakte installatie bestanden.

Geplaatst:

Bedoelt U de Windows Verkenner? Dat heb ik geprobeerd maar ik krijg niet hetzelfde venster zoals U hebt weergegeven.

Of is er nog een andere verkenner?

In ieder geval met Windows Verkenner en dan met op de C te klikken zie ik nergens ATI staan behalve ATI technologies

Geplaatst:

Ik heb problemen om dat programma te downloaden dat jullie me aangeraden hebben om alle systemen van mijn PC te detecteren maar ik wacht op jullie advies hoe ik het moet doen want met mijn zeer gebrekkige kennis geraak ik niet waar ik zou moeten geraken om de lijst te krijgen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.