Ga naar inhoud

PC af en toe traag

simpley

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is gelukt, bedankt.
Mooi zo ... We laten dan dit topic nog even open, vermits het probleem zich heel onregelmatig voordoet. Indien je ervan overtuigd bent dat het definitief van de baan is, mag je hieronder op "markeer als opgelost" tokkelen !
Link naar reactie
Delen op andere sites

In post 3 plaatste je een link naar een Speccy-logje...hierin vallen meteen de hoge temperaturen op.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch nog eens bijzondere aandacht besteden aan de grafische kaart / fan van de grafische kaart.

Je hebt het service pack 1 voor windows 7 nog niet geinstalleerd.

Is daar een speciale reden voor?

Doe je regelmatig de windows updates?

Je kan het Service Pack 1 downloaden op deze pagina.

Klik op doorgaan en volg de instructies.

Je moet het bestand windows6.1-KB976932-X86.exe downloaden.

Na de download dubbelklikken op het bestand om de installatie te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging net even kijken bij Windows Updates, en kwam ik dit tegen:

Windows 7 Service Pack 1 (KB976932)

Ik heb deze gelijk geïnstalleerd.

Ook heb ik Optionele Updates, waarvan er heel veel KB wat cijfers: Update voor Windows 7 heten.

Moet ik deze ook installeren?

Ook zijn er nog een paar voor Microsoft.NET Framework 4.

En over de grafische kaart, ik heb zoveel mogelijk stof proberen te verwijderen daar, maar ik kon er niet goed bij.

Misschien heeft iemand nog wat tips daarvoor?

Ik heb het met een wattenstaafje geprobeerd, en geprobeerd het stof eruit te blazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.