Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Zoals te lezen in de titel opent een pdf in gimp en niet met adobe reader?

Adobe reader heb ik op de pc staan.

Het betreft een onlangs gekochte laptop (nieuw) met IE en windows 7

Geplaatst:

Klik met de rechtermuisknop op een pdf en kies openen met en dan standaardprogramma selecteren. Kies dan Adobe Reader en zorg dat het vinkje dit type bestand altijd met dit programma openen ​aangevinkt staat.

Geplaatst:

Dat is het probleem, de pdf zit in bijlage en ik kan niet kiezen voor openen als.. enkel openen staat in het lijstje?

Ik ben ook niet gewend om te werken met windows 7, mischien zie ik iets over het hoofd

Geplaatst:

Als ik de pdf op opsla dan opent hij wel met adobe reader, open ik hem vanuit de bijlage in de mail dat opent hi met GIMP?

Het kan niet de bedoeling zijn dat je eerst een pdf moet opslaan voor je hem normaal kan bekijken.

Geplaatst:

Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Geplaatst:

Ga via start-> configuratiescherm-> standaardprogramma's naar een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

En kijk dan na of de pdf en pdfxml bestandsextensies gekoppeld zijn aan adobe reader.

Als je op deze link klikt opent die zich in adobe reader?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.