Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

heb onlangs een e-mail adres aangemaakt, nu probeer ik me aan te melden, maar het ingegeven wachtwoord klopt niet. Daarna heb ik geprobeerd om een nieuw wachtwoord door te zenden naar een ander e-mailadres van mij maar het e-mailadres waarnaar hij het wachtwoord wil zenden is niet van mij, dan maar in een sms-bericht zenden maar het nummer waarnaar het wordt verzonden is ook niet van mij.

Weet iemand wat er is en wat ik eraan kan doen.

Dank bij voorbaat

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ja, maar het is dan dat ik moet kiezen om het nieuwe wachtwoord naar een ander e-mail adres of naar een gsm nummer te zenden

maar het e-mail adres waarnaar het zou verzonden worden is niet van mij, en het gsm nummer ook niet.

Geplaatst:
maar het e-mail adres waarnaar het zou verzonden worden is niet van mij, en het gsm nummer ook niet.

Je moet toch zelf een alternatief emailadres ingeven, dus Microsoft kan dat toch niet zomaar invullen? Of bedoel je dat je geen alternatief emailadres hebt en er eentje gebruikt van je vrienden?

Geplaatst: (aangepast)

Je hebt in je vorige topic last gehad van virussen. Werkt de pc nu naar behoren of denk je nog virussen te hebben? Of heb je in tussentijd nog naar gevaarlijke websites gesurfd? Misschien heeft het een met het ander te maken, gsm-nummers die veranderen, enz...

(http://www.pc-helpforum.be/f167/blokkerende-laptop-38516/)

Zou je het probleem beter kunnen uitleggen? Kan je stap-voor-stap (en scherm-voor-scherm) uitleggen wat je reeds gedaan hebt om je wachtwoord te herstellen?

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Voorlopig blokkeert mijn laptop niet meer, en gevaarlijke sites heb ik denk ik niet naar gesurfd.

https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1329313595&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fmail.live.com%2Fdefault.aspx%3Frru%3Dinbox%26wlexpid%3DF4C9B4C90FAB4949A4C6065A126071B4%26wlrefapp%3D2&lc=1043&id=64855&mkt=nl-nl&cbcxt=mai&snsc=1

hier voer ik mijn mailadres en wachtwoord in, maar omdat dit niet lukt druk ik op 'heb je geen toegang tot je account'

https://account.live.com/ResetPassword.aspx?mkt=NL-NL&ru=https://login.live.com/login.srf%3flc%3d1043%26mkt%3dNL-NL%26wreply%3dhttps://login.live.com/login.srf%253fwa%253dwsignin1.0%2526rpsnv%253d11%2526ct%253d1329313595%2526rver%253d6.1.6206.0%2526wp%253dMBI%2526wreply%253dhttp:%25252F%25252Fmail.live.com%25252Fdefault.aspx%25253Frru%25253Dinbox%252526wlexpid%25253DF4C9B4C90FAB4949A4C6065A126071B4%252526wlrefapp%25253D2%2526id%253d64855%2526cbcxt%253dmai%2526snsc%253d1%2526vv%253d1200%2526mkt%253dNL-NL%2526lc%253d1043%26id%3d64855%26mkt%3dNL-NL%26lc%3d1043%26vv%3d1200&lc=1043

ik krijg deze site en vink 'ik ben mijn wachtwoord vergeten' aan

Dan krijg ik de mogelijkheid 'stel het wachtwoord opnieuw in'

Dit doe ik en er opent een nieuw scherm: https://account.live.com/password/reset

Ik geef mijn e-mailadres en de beveiligingscode in en druk op volgende

Er opent opnieuw een pagina waar ik de keuze heb: link e-mailen om het wachtwoord te herstellen

code verzenden naar mijn mobiele telefoon

klantenondersteuning

Wanneer ik op link e-mailen klik, komen de eerste twee letters vrij van het e-mail adres waarnaar hij het zal verzenden, maar dit is niet van mij.

Wanneer ik op code verzenden naar mobiele telefoon klik, komen de laatste 2 nummers van het gsm nummer vrij, maar die zijn ook niet van mij.

post-22303-1417704765,463_thumb.jpg

post-22303-1417704765,4983_thumb.jpg

Geplaatst:

Wanneer ik op link e-mailen klik, komen de eerste twee letters vrij van het e-mail adres waarnaar hij het zal verzenden, maar dit is niet van mij.

Ben zelf geen hotmail klant maar kan je de procedure nog eens volgen om een nieuw wachtwoord in te stellen en dan een screen maken van het scherm waar die twee letters verschijnen van het e-mailadres.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.