Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, ik heb het eerst met de cd geïnstalleerd. Daarna heb ik het apparaat terug verwijderd en windows de drivers laten installeren. Dit had jammer genoeg geen invloed op het probleem

Geplaatst:

Hebt je toen je de driver had verwijderen dan zo gedaan:

Naar apparatenbeheer

Daar vindt je dan een gele tekens van de draadloos netwerkkaart en dan met de rechtermuisknop op stuurprogramma wijzigen en dan naar cd en dan naar de map driver en dan ziet Windows de driver en installeert het.

Geplaatst:

Neen, ik heb het stuurprogramma verwijderd, dan de computer opnieuw opgestart en de stick in de usb gestoken. Dan zocht windows automatisch naar stuurprogramma's (maar dat kon ik alleen doen wanneer ik internet had). Ik zal het dan ook eens op die andere manier proberen

Geplaatst:

Zijn er nog dingen die ik kan proberen? Wij dachten om een nieuwe wap voor op kot te kopen, omdat het alleen de combinatie van die wap en mijn laptop is die problemen geeft.

Geplaatst:

Ik zie in het Speccy logje dat "netwerk ontdekking" af staat.

Verder worden er een paar netwerkverbindingen gemaakt die in "wait" blijven. Misschien iets te maken met de utorrent ?

De Wap lijkt me niet meteen het probleem aangezien de andere PC's geen problemen hebben ...

Geplaatst:

Ja, het vreemde aan dit probleem is dat het enkel bij mijn laptop optreedt op dit ene netwerk. Op andere netwerken is er geen probleem met mijn laptop, en andere computers hebben met dit netwerk ook geen probleem.

Hoe kan ik dat dan oplossen? Utorrent uitzetten, en ergens netwerk ontdekking aanzetten?

Geplaatst: (aangepast)

Heb het net even uitgetest en als ik utorrent uitzet, blijft het internet ook uitvallen.

De instellingen voor delen zijn zoals in de handleiding, en in de praktijk werkt de netwerkontdekking ook. Ik weet niet waarom het bij Speccy dan als uitgeschakeld staat.

aangepast door yifski
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het probleem is opgelost door een wireless repeater te kopen en op mijn kot te zetten. Ik snap nog steeds niet waarom mijn laptop problemen had met het signaal. Maar goed, het werkt nu.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.