Ga naar inhoud

Ik heb een dode PC


ROADSTAR

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Haal de stekker even uit het stopcontact.

Maak eens alle stroomaansluitingen in je pc los behalve van je cd/dvd station en eventueel fans die je aangesloten hebt.

Voor de rest moet alles los!!

Neem de 20 polige stekker

post-24526-1417704765,7943_thumb.pngSteek de stekker terug in het stopcontact en verbind de groene kabel even met de zwarte kabel ernaast, gaat je voeding dan aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er nog een optie voor.., misschien knippen of zo ? Het zit echt zo vast als een huis. :argh:

---------- Post toegevoegd om 00:20 ---------- Vorige post was om 00:19 ----------

De stekker heb ik wel los van het moederboard, maar de kabels in het stekkerblok zitten echt muur vast. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeden morgen Dasle,

Ik heb het gedaan zoals op de afbeelding, dan werkt de voeding. en gaan de ledjes branden in de fan die werkt.

Ik weet niet of dit correct is, maar nu cpu fan ( de fan die de processor moet koelen ) die werkt niet.

Staat overigens wel aangesloten op het moederboard en ik heb ook inmiddels een andere aansluiting geprobeerd die op het moederboard zit. Maar ik vind het al heel wat dat er toch leven in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit correct is, maar nu cpu fan ( de fan die de processor moet koelen ) die werkt niet.

Staat overigens wel aangesloten op het moederboard en ik heb ook inmiddels een andere aansluiting geprobeerd die op het moederboard zit.

Dit is volkomen normaal omdat je de voedingsstekker los hebt gemaakt van je moederbord.

Maar je voeding start op deze manier wel, nu zou de voeding ook horen op te starten via deze stekker op het moederbord.

Steek de connector terug op de plaats op het moederbord en zorg dat het nokje vergrendelt.

post-24526-1417704766,7661_thumb.jpg

Haal de stekkertjes eens van de aansluitingen van Reset Switch en plaats deze eens op de aansluiting voor de Power switch

De stekkertjes van de Power switch mag je even los laten.

Druk nu eens op de reset knop, start dan je pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is volkomen normaal omdat je de voedingsstekker los hebt gemaakt van je moederbord.

Maar je voeding start op deze manier wel, nu zou de voeding ook horen op te starten via deze stekker op het moederbord.

Steek de connector terug op de plaats op het moederbord en zorg dat het nokje vergrendelt.

[ATTACH=CONFIG]16541[/ATTACH]

Haal de stekkertjes eens van de aansluitingen van Reset Switch en plaats deze eens op de aansluiting voor de Power switch

De stekkertjes van de Power switch mag je even los laten.

Druk nu eens op de reset knop, start dan je pc?

Goeden avond Dasle,

Dit heb ik gedaan, zoals je hebt omgeschreven.

Zowel de voeding als de pc geven geen teken van leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.