Ga naar inhoud

Ik heb een dode PC


ROADSTAR

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dat is correct, er zit wel een aansluiting voor een vierkante connector op het moederboard.., alleen de voeding zelf heeft er geen blokje aan zitten.

Dus zal ik moeten kijken inderdaad hoe en waar ik aan zo'n verloopstuk of adaptor kan komen.

In onze woonplaats heb je niet zo'n zaak, dus moet ik even kijken waar ik het elders kan bemachtigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je grafische kaart heeft wel een aansluiting voor een extra voedings-connector?
dat is correct, er zit wel een aansluiting voor een vierkante connector op het moederboard

Een grafische kaart of een aansluiting op een moederbord zijn 2 heel verschillende dingen.

Hier had ik graag wat meer duidelijkheid over gehad?

Gaat het nu om een aansluiting op je grafische kaart of een aansluiting op je moederbord of beide?

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door ROADSTAR dat is correct, er zit wel een aansluiting voor een vierkante connector op het moederboard

Oooops, een misverstandje.

Ik d8 dat je het vierkante blokje bedoelde.

Er zit ook een aansluitingsmogelijkheid op de vga kaart zelf inderdaad, daar had ikzelf nog niet aan ged8.

Zo zie je maar: "Twee weten er altijd meer dan één".:top:

Ik heb hem inmiddels aangesloten en ik zal zo even kijken of hij dan wel een singaal dorgeeft naar het beeldscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat is correct, dat is inderdaad het moederboard dat ik op dit moment gebruik.

Maar zoals ik je al liet weten heeft de voeding geen vierkante connector die op het moederboard

diend aangesloten te worden.

Is er misschien nog een optie voor door middel van een hulpstuk of iets dergelijks ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de connector op het moederbord heb ik geen weet dat er een verloopstuk bestaat.

Voor je grafische kaart bestaat er wel een verloopstuk.

De voeding uit de kast waar je dit moederbord hebt uitgehaald had die niet zo een vierkante connector aangesloten op het moederbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.