Ga naar inhoud

mijn beeldscherm zwart!


diiamantje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zonet een laptop over-gekocht van iemand. Daarvan kon ik de bureaublad niet van veranderen. Kwilde graag een leuke afbeeling plaatsen. Normaal als je op een afbeelding klikt, krijg je een optie of je het als achtergrond wil. dit was niet het geval. wilde ik het via mijn bureaublad proberen. kreeg ik een keuze om bureaublad 1 of 2 toe te passen. die stond al op bureaublad 1. dus heb ik op bureaublad 2 geklikt en ineens krijg ik zwart beeld :( heb em een paar keer opnieuw opgestart. Helaas veranderde dat niet. krijg wel gewoon de opstart beeld. maar zodra ik echt binnen kom, krijg dat zwart beeld weer. ook heb ik het via een veilig modus geprobeerd te veranderen. helaas lukte dat niet.

Weet iemand mij hieruit te helpen??

Gr. diiamantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op CTRL + ALT + DEL

Klik dan op Takenbeheer

Bij tab Toepassing klik je op Nieuwe taak

Klik dan op bladeren en ga naar c:\windows en zoek daar explorer.exe en klik erop.

Dat heb ik ook geprobeerd. Ik krijg de takenbeheer niet te Ien blijft zwart. ik hoor alleen die windows geluidjes. die bureaublad die ik aangeklikt heb, ondersteund windows niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.