Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hebt je in XP zo ingesteld zoals deze handleiding?
zoals welke handleiding?

In bericht 2 staat het woord handleiding in het rood.

Dat is een link naar de handleiding, je kan er op klikken en zo geraak je op de pagina waar de handleiding staat.

Geplaatst:

Hello,clarkie, dank voor uw hulp;ik ben echter nog niet aan de nieuwe patatjes; ik geraak volgens deze handleiding tot bij protocol: dan vraagt men om protocol toevoegen. Welke discette of programma moet ik nu installeren? voor mij onbekend.

Geplaatst:

Inderdaad hebt je geen diskette of wat ook nodig.

Gewoon de handleiding volgen.

Misschien is het al geïnstalleerd.

Als je op de tweede afbeelding van de handleiding IPX ziet dan is het geïnstalleerd.

Geplaatst:

Hello, beste stegisoft en beste clarkie: ik heb vorderingen gemaakt:-) : het is inderdaad gelukt (voor zover)allen als ik een programma wil openen op bv comp1(windows7) dan zegt hij:u hebt geen toegang neem contact op met de netwerkbeheerder. Heel frustrerend.xD

Geplaatst:

Niet te vlug willen hé.

We zullen eerst van Windows 7 naar XP gaan.

In Windows 7:

Klik op Computer

Klik aan de linkerkant op netwerk

Wacht even en dan ziet je XP computer.

Indien je daar niet binnen kan dan onderstaande doen:

In Windows XP map delen:

Met deze handleiding kan je een map delen in XP

Geplaatst:

Beste steg. jij hebt wel veel geduld met mij, dat is zeker een pluimpje waard:top:,ik voel precies aan of ik kruip maar dieper en dieper in die pc, maar die weigerd zich aan mij te tonen, de snoodaard. Ik heb weeral een nieuw opstakel: ik vind eigenschappen voor test niet :thumpdown:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.