Ga naar inhoud

Dvd in programma mijn computer

zeerover

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een DVD in mijn cd speler steek met muziek of foto's is dit geen probleem. Ik hoor de muziek en ik zie de eerste foto die op de dvd of cd staat.

Wanneer ik echter naar de icoon van mijn computer ga en daar op klik en dan op de icoon van DVD station klik krijg ik normaal alle fotos te zien in groot of klein formaat.

Nu gebeurt er niets meer alleen de cursor staat maar te draaien maar er gebeurt niks.

Wat is de oorzaak en hoe kan ik dat verhelpen. Ik kan dit gebruiken als ik bv een bepaalde foto moet hebben.

Alvast bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk eerst naar het vorige bericht en voer uit.

Indien het niet helpt:

Staan die foto's in mappen of zijn die rechtstreeks gebrand op dvd/cd?

Zijn het veel foto's?

Hoelang laat je zoeken, in het geval dat die foto's niet in mappen staan of een groot aantal is kan het een tijdje duren voor je de inhoud te zien krijgt in je verkenner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag zeerover,

Lukt nu het om de inhoud van de dvd te zien?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.