Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

threat: win32/riskware.hackav.HP application

C:\Documents and Settings\Downloads\ESET Smart security 5 (x86 & x64) - SPZONE.zip

dit geeft ESET aan als virus en het is een crack die ik nu heb verwijderd. Ik laat hem nu weer scannen kijken wat er gebeurd

Geplaatst:

Op basis van je bericht 23 was het al duidelijk dat het geen legale download van ESET was. De gevolgen van dergelijk handelen zijn vaak - sneller dan je verwacht - al merkbaar op de werking van de PC. Je hebt daarna opnieuw laten scannen met ESET (die je zou verwijderd hebben), dat begrijp ik niet helemaal ? Is de volledige ESET nu al dan niet van je PC gehaald ?

Geplaatst:

Nee de virus die ESET vond was een crack in een winrar bestand. Die bestand had ik nodig voor de installatie.

Deze crack heb ik verwijderd en nu vind ESET geen virussen meer.

Alleen hij blijft opnieuw opstarten

Geplaatst:

en ik ben vergeten erbij te zeggen dat de problemen er ook al waren voor eset.

Ik had hiervoor Norton maar die heb ik eraf gegooid omdat ik dacht dat het daar aan lag.

Norton was wel legaal...

Geplaatst:

Dan gaan we Windows zelf eens testen. Zet in de startopdrracht sfc /scannow en laat dit de essentiële Windows-bestanden controleren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.