Ga naar inhoud

Outlook 2007 in Vista

Kal-el

Aanbevolen berichten

hoe vordert dit ondertussen?

Wel, beste Yannick, ik heb ondertussen het register kunnen aanpassen maar het heeft niet mogen baten. Die applicatie van Acer (e-security of iets dergelijks) zou er voor iets tussen zitten maar ik weet bij God niet hoe ik daar aan moet beginnen...

Erg is het allemaal niet hoor... Ik gebruik al een hele poos Thunderbird.

Aangezien ik een legale versie van MS Office Enterprise heb aangeschaft, was ik gewoon nieuwsgierig naar de gebruiks(on)vriendelijkheid van Outlook.

Mocht er mij iemand kunnen verder helpen zou ik het fijn vinden... is dit niet zo dan blijf ik gewoon verder Thunderbird gebruiken.

Misschien een beetje Off-topic: ik zie dat je van Zeeland bent? Prachtige streek! Ben ik stapelgek van... mooie vergezichten, stranden enz... Je bent een geluksvogel dat je daar mag wonen :flute:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf niet bekend met die hele office brol haha (gebruik enkel word/exel en powerpoint omdat dat voor school moet.

maar goed, thunderbird is een zeer goed alternatief vind ik zelf!

en inderdaad, een echte zeeuw haha, zo zijn er hier wel meer trouwens (xtreem, qlimax, darthia en nog meer anderen :biggrin: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen gans mijn Office pakket er opnieuw af gegooid en een herinstallatie gedaan, weliswaar zonder Outlook. Het enige waarvoor ik Outlook nog zou geïnstalleerd hebben is omwille van de handige kalender en agendafunctie. Blijkt nu dat je dit in Thunderbird ook kan installeren! Liet ik me gisteren vertellen door een collega. Lightning noemt deze bijkomende functie en is als "add-on" te installeren. Heb ik ondertussen gedaan. Mijn hartelijke dank om mee te denken :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.