Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste

mijn bomma en bompa hadden een laptop die plots op een dag niet meer aanging ik heb die laptop gekregen om er geheugen ... uit te halen maar ik wil hem nog niet uiteen halen

weet iemand mischien hoe ik het kan oplossen ? of hoe het komt dat men laptop opeens niet meer aangaat ?

ik hoop dat u kan helpen.

alvast bedankt :top:

Geplaatst:

nee hij doet niets meer ! geen enkel lampje brand of geen enkel geluid ik heb al met voeding alleen geprobeerd.

maar hij doet echt niets meer . ik denk dat er misschien vanbinnen iets los is gekomen of processor kapot maar ik krijg hem ook niet helemaal open verder dan het toetsenbord krijg ik er niet af.

Geplaatst:

Dat lijkt inderdaad een hardwarematige fout te zijn...geraak je nog in veilige modus of bios ?...

Kan je het merk en de volledige type-aanduiding plaatsen ?...je vindt deze gegevens op de onderzijde van de laptop.

Geplaatst:

Dus ook geen enkel verklikkerlichtje of het POST-scherm ?...

Je kan eventueel nog eens proberen met een andere netspanningsadapter.

Als je hier klikt kan je de volledige service guide bekijken.

Geplaatst:

product: HP Pavilion dv6500

---------- Post toegevoegd om 18:12 ---------- Vorige post was om 18:11 ----------

wat is het post scherm ?

ahja 1 lampje brand en dat is het lampje waar je de voeding insteekt dat lampje rond de voeding ingang brand wel

Geplaatst:

In post 6 staat de link naar de service manual...deze kan van pas komen wanneer je zelf aan de laptop wil gaan sleutelen, demonteren, experimenteren, ...

Als je hem graag opnieuw in orde wil krijgen is het aangewezen om er mee tot bij een goeie computerhersteller te stappen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.