Ga naar inhoud

printer epson stylus DX4400


Gast mieksteen

Aanbevolen berichten

dag Asus, dank je voor je vlugge reactie, als ik kijk naar besturingssystemen, ik heb een windows XP home edition 2002, maar men laat me kiezen tussen 32 of 64 bites, hoe kan ik dat weten? Ik vind dat niet terug. thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
  2. Typ winmsd.exe en klik op OK.
  3. Ga wanneer Systeemoverzicht in het navigatievenster is geselecteerd naar Processor onder Item in het detailvenster. Let op de waarde.
    • Als de waarde bij Processor begint met x86, wordt op de computer een 32-bits versie van Windows uitgevoerd.
    • Als de waarde bij Processor begint met ia64 of AMD64, wordt op de computer een 64-bits versie van Windows uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mieksteen,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.