Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb me een nieuwe Notebook Medion gekocht. Maar mijn vraag is nu als ik hem opstart ( volgens het boekje in het stopcontact met de stekker ) maar als ik op het bureaublad kom moet ik hem laten opladen, ook al is hij vol of halfvol of bijna leeg? Of moet ik hem eerst plat spelen en dan pas opladen? / direct opladen? ( En hoeveel uur moet hij dan opladen ?

Alvast bedankt

Mvg,

Jonas

Geplaatst:

De eerste keer moet je de batterij volledig opladen natuurlijk.

Erna hoef je niet telkens de batterij volledig te ontladen.

Als je batterij opgeladen is zie je dat aan het batterij- icoon in de buurt van je klok rechts beneden.

Geplaatst:

Hij staat nu aan ( alles is geïnstalleerd ) mag ik hem eerst afsluiten en binnen 3uur opladen? Want anders moet ik morgen vroeg om 6u opstaan :P

PS: batterij is 97% vol.

( 12u dan nog opladen )

Geplaatst:
moet hij 3 keer 12 uur opladen?

Ik begrijp je vraag niet.

Staat er ergens dat iets over 3 keer 12h opladen in je handleiding of zo?

heb je de batterij al eens volledig opgeladen?

Geplaatst:

Ik had hem geïnstalleerd en hij was 96% vol. Ik heb hem uitgezet direct niet erop gezet en direct 12u laten opladen.

Gisteren was hij snel plat en heb ik hem weer 12uur laten opladen. ( maar nu hoorde ik dat dit niet mocht die 12u ik moest hem maar opladen tot als hij vol was )

Nu gewoon opladen normaal? Tot als hij vol is?

Geplaatst:

Met die 2 uren bedoel ik de tijd dat het duurt voor de batterij plat is.

Opladen doe je tot je aan 100% zit.

Je kan ook de laptop gebruiken met de stroomkabel, ondertussen laad je batterij ook op.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.