Ga naar inhoud

Windows mail bij Vista en Windows live mail bij windows 7

vicvanhouche

Aanbevolen berichten

Bij beide emailprogrammas vastgesteld dat er lege mappen ontstaan enkel vb :

C:\Users\Victor\AppData\Local\{0C89DF03-5935-4316-9018-94E9EAE817E4}

C:\Users\Victor\AppData\Local\{6FA0572A-17CC-42E6-90BD-B01E7EE32509}

C:\Users\Victor\AppData\Local\{8C45EBE3-A686-42FF-BD67-C6A324D5D4D1}

Kan er me iemand uitleggen hoe en waarom deze mappen ontstaan ? en hoe kan men het voorkomen ?

Tot nu toe heb ik die verwijderd tijdens gebruik van de verkenner !want er ontstaan zo honderde regels die het gebruik van de verkenner onoverzichtelijk maken !

Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe en waarom deze mappen ontstaan of hoe ze te voorkomen weet ik niet maar ze zijn meestal leeg en ongevaarlijk.

Bovendien zijn het verborgen mappen en dus zie je ze normaal niet in de verkenner.

Vermoedelijk komen deze mappen met activiteiten van de live messenger want thuis heb ik ook die mappen maar op het werk niet (daar gebruiken we geen messenger).

Als je wil, kan je ze zonder problemen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe en waarom deze mappen ontstaan of hoe ze te voorkomen weet ik niet maar ze zijn meestal leeg en ongevaarlijk.

Bovendien zijn het verborgen mappen en dus zie je ze normaal niet in de verkenner.

Vermoedelijk komen deze mappen met activiteiten van de live messenger want thuis heb ik ook die mappen maar op het werk niet (daar gebruiken we geen messenger).

Als je wil, kan je ze zonder problemen verwijderen.

Hallo kweezie wabbit

Inderdaad de boosdoener is windows live messenger ! Als ik die afsluit blijven de lege mappen weg !

Heb dit nu ook doorgegeven op het forum van Windows live messenger en wacht af tot zij een oplossing geven !

Gezien ik nog al veel werk met verborgen mappen zichtbaar ga ik deze lege mappen verlopig gewoon verwijderen bij het gebruik van de verkenner in de betrokken zone !

Het onderwerp kan hier dus afgesloten worden !

Dank voor de medewerking, U hebt me op het juiste spoor gezet!

Groeten Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.