Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

ik heb thuis de originele DVD van BF 2142, maar op mijn zit geen DVD-drive meer. (die is kapot)

Ik heb de volledige inhoud van de DVD naar mijn harde schijf gekopieert en via poweriso op een virtuele schijf gezet.

Jammergenoeg herkent BF hem niet...

Weet iemand hoe ik dit nu kan veranderen??

(eventueel een crack)

Geplaatst:

cracks doen we hier inderdaad niet aan..

de iso al geprobeerd te mounten, met power iso, of daemon tools?

anders eens voor een nieuwe dvd speler/brander kijken, zijn niet eens zo duur meer

Geplaatst:

een crack is altijd illigaal ;)

een image maken van de originele cd/dvd is wel legaal (mits voor eigen gebruik)

en dan zullen we ook echt wel helpen als het niet mocht lukken met power iso of daemon tools (om een voorbeeld te noemen)

Geplaatst:

het lijkt me de makkelijkste oplossing, er is misschien wel een andere legale oplossing maar die weet ik niet.

en als ik zeg weinig geld, dan praat ik over 15 euro.

Geplaatst:

voor hoever is SD4Hide legaal? of Antiblax?

Dat is een programma'tje waarbij je je image mount via deamon tools (of een ander dergelijk programma) en dan via dat 2de programmatje je virtuele DVDdrive hiden, waardoor je spelletje niet meer door heeft dat het over een gemounte image gaat.

Ik weet echter niet of dit legaal is (ik vermoed van wel, aangezien je nog steeds de cd nodig hebt & de boel hebt moeten installeren met een legaal serienummer)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.