Ga naar inhoud

Windows 7 professional (trial) -> Windows 7 Home Premium

Thuurke

Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn computer heeft een windows 7 Home Premium code: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

Maar ik heb de stommiteit begaan om een code te geven voor professional en nu moet ik een activatiecode geven , maar dit heb ik niet.

Ik wil weer naar Home Premium met mijn oorspronkelijke code, is dit nog mogelijk?

Hou er aub rekening mee: ik heb GEEN windows 7 installatie dvd/cd

Mvg

Thuurke

graag spoedig antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag spoedig antwoord

Je kreeg een spoedig antwoord : na 3 minuten.

Kan je een link plaatsen naar de site waar je de trial van Windows 7 Professional hebt bekomen ?...

Ik zou uiteraard ook graag een antwoord op bovenstaande vraag lezen...zelfs na 3 dagen...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses voor dit late antwoord, ik dacht dat ik verwittigt zou worden via email als er een antwoord is => blijkbaar niet.

Het probleem is ondertussen al opgelost, ik heb Windows Loader gedownloaded en zo windows 7 professional kunnen activeren.

Maar mijn nieuwe vraag is of ik het windows 7 register opnieuw kan installeren (resetten dus), want windows meldt direct af na het aanmelden op een gastaccount, dus iets fout in het register :)

Arthur

Ik heb dus niets van recovery cd of dvd of systeemherstelschijf

---------- Post toegevoegd om 21:49 ---------- Vorige post was om 21:47 ----------

Maar op mijn normaal (admin account) kan ik wel inloggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Thuurke,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Kurtt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.