Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik zoek een game laptop tussen de 700-800 euro en ik wil er ook films op kijke ect.

Kunnen jullie mij mssn een aantal laptops doorsturen die jullie goed vinden

MVG

Robbe

Geplaatst:

Hoi Robbe,

welkom op PCH... :-)

Ik heb je vraag verplaatst naar het juiste subforum, dit om sneller geholpen te worden.

Wanneer je een degelijke game-laptop wil ga je moeten rekening houden met het feit dat je budget (veel) te beperkt is én met het feit de koeling van de laptop het eeuwige probleem is en gaat blijven.

Qua budget dien je minimum zo'n € 1200 te voorzien.

Kijk ook eens wat de resultaten zijn van de Laptop Match Maker (klik er op).

In dit topic werd een Asus G53SX-SZ079V-BE geadviseerd, tot volle tevredenheid van de topicstarter.

Geplaatst:

Inderdaad, zoals Asus zegt, voor een echte gamelaptop zal je minimum 1100 euro moeten neerleggen. Speel je hardcore games op hoogste instellingen (BF3, Skyrim...) of zijn het eerder casual games?

Geplaatst:

eerder casual games zoals COD nzo

---------- Post toegevoegd om 10:43 ---------- Vorige post was om 10:39 ----------

Kunt u mij verschillende laptops doorsturen?

Geplaatst:

Ja ik denk het ook

maar kan jij me mij dan een goede laptop van ong. 1000 euro aanbieden die je gebruikt voor films te bekijken en een beetje te game?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.