Ga naar inhoud

Externe harde schijf


Djiz

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn externe harde schijf is niet meer te gebruiken op mijn laptop. Hij staat erin als "lokaal station (F)".

Als ik m wil openen krijg ik de melding dat ik eerst moet formateren. Dit wil ik niet doen aangezien ik waardevolle info erop heb staan die ik in de toekomst nog misschien ga muteren. Als ik de harde schijf op mijn Playstation of mediaplayer aansluit kan ik wel alle bestanden raadplegen. Ik kan alleen de bestanden niet kopieren naar de mediaplayer met ingebouwde harde schijf.

Ik heb inmiddels een programma erover gegooid: Easeus partition recovery. Dit programma gaf aan dat er geen verloren partities zijn. Ik heb geen idee wat ik nu kan/moet doen.

Mijn vraag is: hoe kan ik mijn harde schijf repareren zonder te formateren of is er een manier om de gegevens alsnog van mijn harde schijf over te hevelen naar een nieuwe externe harde schijf?

Zo ja, hoe moet ik het doen?

Help mij!!!!:dong:

Alvast bedankt.

Groet,

Djiz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.