Ga naar inhoud

Installatie mislukt


Kristof7

Aanbevolen berichten

De software die tijdens de installatie standaard door Windows word geïnstalleerd (grafische driver) kan blijkbaar je hardware niet vinden en configureren.

Heb je een onboard grafische kaart op je moederbord zitten, mocht dit niet het geval zijn kan misschien een andere grafische kaart je verder helpen mocht je deze ter beschikking hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik eigenlijk bedoelde is om een andere grafische kaart voor de installatie te gebruiken.

Of het een Nvidia of ATI is maakt in principe niet uit, ook een onboard grafische kaart die geïntegreerd is op je moederbord mocht dit voorhanden zijn is prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wlan, audio, grafische kaart, media receiver,... Ik heb al die drivers hoor via de site van medion. Maar er zijn steeds problemen en conflicten. Uiteindelijk doet mij. Pc voorlopig wat ik nodig heb en dat is internet en muziek (via geluidskaart extern mengpaneel). De upgrade heb ik al opgegeven en ben van plan om binnen enkele weken of maanden nieuwe pc of imac aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb je het probleem in de tussentijd opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.