Ga naar inhoud

Fout melding 0x800423f3

YESSICA

Aanbevolen berichten

Hoi

ik heb een probleem met mijn laptop

mijn kat zit altijd op het toetsenbord omdat ze dat lekker warm vindt

de laatste keer heeft ze erover overgegeven.

Ik heb het snel opgekuist en ik moest daarvoor de letter z en s weghalen. Doordat ze op de toetsen zat heeft ze vanalles ontregeld denk ik...

Eerst en vooral wil caps lock niet uitgaan. Als ik start en ik wil code ingeven geeft de laptop een foutmelding van wachtwoord. Na lang zoeken merkte ik dat ik mijn wachtwoord met caps lock aan wel werd aanvaard. Terwijl ik nooit dat zo heb ingegeven. Een andere keer kan ik wel normaal aanmelden. Ook werkt het knopje boven caps lock niet meer... Ik weet de naam van die knop niet maar hiermee kan je naar een ander invulveld springen zonder muis te gebruiken.. Het zijn 2 pijltjes.

Ik heb geprobeerd om systeemherstel uit te voeren en het lukt me niet... Ik krijg de foutmelding 0x800423f3

kan iemand me helpen?

Groetjes

yessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het resultaat wanneer je gebruik maakt van een USB-toetsenbord (klik er op) ?...

hoi

ik gebruik een laptop. en neem hem zowat overal mee, ik kan dus geen toetsenbord aansluiten.

ik heb ergens op forum gelezen over het zelfde probleem met systeemherstel en de fout die ik aangaf...

kan ik dan dezelfde raad volgen? of zou ik dit niet doen?

alvast bedankt

yessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de link naar dat forum?

Als je die kan plaatsen, kunnen wij de adviezen daar eens bekijken en beoordelen of ze ook voor jou van toepassing zijn.

hoi

het was hier op het forum --> http://www.pc-helpforum.be/f182/opgelost-fout-0x800423f3-15962/

het leek veel op mijn probleem in het geval van systeemherstel en dacht mss dat het voor mij ook van toepassing zou zijn...

---------- Post toegevoegd om 17:58 ---------- Vorige post was om 17:58 ----------

oke bedankt, ik ben dus nog een leek zoals je ziet.. ik weet begot niet hoe ik daar aan begin...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

hoi

mijn probleem is nog niet opgelost hoor :) mijn caps lock werkt niet. de letter kuu (kan het niet typen) en die twee pijltjes boven caps lock (weet de naam niet) werkt ook niet meer . heel erg ambetant. maar ja heb er ondertussen mee leren leven.

systeemherstel kan ik ook nog steeds niet uitvoeren geeft nog steeds dezelfd foutmelding :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toets boven de caps lock is de tab toets.

ik heb een probleem met mijn laptop

mijn kat zit altijd op het toetsenbord omdat ze dat lekker warm vindt

de laatste keer heeft ze erover overgegeven.

Ik heb het snel opgekuist en ik moest daarvoor de letter z en s weghalen. Doordat ze op de toetsen zat heeft ze vanalles ontregeld denk ik...

Vermoedelijk heeft dit ergens kortsluiting veroorzaakt in het toetsenbord.

De beste oplossing is het toetsenbord (laten) vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.