Ga naar inhoud

WD harde schijf windows probleem


Francois.

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik heb een nieuwe externe WD harde schijf (my passport). Nu heb ik hier gisteren per ongeluk het stuurprogramma afgehaald voor windows. Ikzelf heb een macbook dus is er geen probleem (bij mac heb je die SES driver niet nodig), maar ik wil hem ook in combinatie met andere laptops gebruiken. Dus wanneer ik hem aansluit op een PC komt er gewoon niks bij 'mijn computer' te staan van externe harde schijven.

Nu heb ik al geprobeerd om de juiste SES bestanden te downloaden van de website van WD, maar als ik deze dan op de schijf zet werkt het nog steeds niet.

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik ken namelijk echt niet veel op gebied van computers en dergelijke.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu alles er opstaan dat er standaard opstond, iemand die ik ken had ook net dezelfde nieuw gekocht en ik heb de bestanden gewoon overgezet. Wanneer ik hem nu in een PC steek en op zoek ga naar het probleem, geeft hij dat er geen stuurprogramma aanwezig is.

Ik zie geen bestanden die er uitzien als 'WDBAAB'. Wel WD smartware en in dit mapje staan er SES setups. Maar als hij op een PC is aangesloten kan ik dit natuurlijk niet zien.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.