Ga naar inhoud

nieuwe game pc

Aanbevolen berichten

hallo. kunnen jullie misschien een budget game pc voor mij samenstellen?

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? gamen, school, internetten
  2. Wat is mijn budget ? 300-450
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - samenstelling.
  4. Ga ik overklokken ? - de processor niet de grafische kaart wel
  5. Ga ik later upgraden ? - ja ram videokaart
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - indien mogelijk graag
  7. Ga ik zelf assembleren ? - ja
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - nee heb windows 7 ultimate 64 bit
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja ik installeer het zelf
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - ik heb een voorkeur voor deze videokaart asus geforce gtx 550 ti direct cu
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - alles is nog vrij nieuw
  12. Heb ik specifieke wensen ? - de pc moet niet te veel lawaai maken tijdens het gamen

met vriendelijke groet kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het opgegeven budget is het onmogelijk om een game-pc samen te stellen. Reken toch minstens op 750-800 euro als je een echte game-pc wilt kopen in de vorm van een samenstelling.

Heb een samenstelling gemaakt, zo dicht mogelijk bij je budget. Je gevraagde videokaart zit erbij, niet het type van ASUS, omdat het gewoonweg niet in het budget past. Hiermee zal je simpele games prima kunnen afspelen, en enkele recentere games op lage settings. Maar verwacht er uiteraard niet te veel van ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok op mijn huidige pc gekocht voor 320 euro NIEUW kan ik de meeste games op high spelen

amd phenom ii x4 3,2 ghz

6gb ddr III ram

amd radeon hd 6570 die ga ik vervangen voor asus gtx 550 ti

westedn digital 1 tb

mvg kevin

---------- Post toegevoegd om 12:06 ---------- Vorige post was om 12:05 ----------

in iedergeval bedankt ik zal kijken of ik mijn budget iets aan kan passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.