Ga naar inhoud

Microsoft.NET Framework - verschillende versies


Englishman

Aanbevolen berichten

Hallo. Het probleem is enkele dagen weggebleven, maar sinds gisteren start de pc weer af en toe opnieuw op. Daarnet kreeg ik bij verzending van het foutenrapport het volgende:

Een probleem met Windows ® WDM driver for Realtek AC'97 (ALCXWDM.SYS) oplossen

Windows ® WDM driver for Realtek AC'97 (ALCXWDM.SYS) werkt niet meer naar behoren.

Er is een update beschikbaar waarmee dit probleem wordt opgelost.

  1. globe16.pngwhite_gradient.pngKlik hier om naar de website van Realtek Semiconductor Corp. te gaan
  2. Zoek Windows 98Gold/98se/Me/2000/XP for Driver only en installeer het.

Ik vind dat echter niet terug. Zou iemand van jullie even een linkje kunnen geven met wat ik exact moet downloaden? Ik ben namelijk niet zeker of ik anders wel de juiste update zal downloaden :/ Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Installatie is perfect gelukt, maar vanmorgen startte de pc andermaal opnieuw op. Zucht. Enorm frustrerend. Nu kreeg ik weer dit te zien:

[h=2]Een probleem met uw antivirus software oplossen[/h] Vanwege een probleem met uw antivirus software is de computer plotseling automatisch uitgeschakeld ter bescherming tegen mogelijke beschadiging of verlies van gegevens.

Ga als volgt te werk om te proberen het probleem op te lossen. Iedere stap kan uw probleem mogelijk oplossen. Als het probleem met een stap niet wordt verholpen, gaat u naar de volgende stap.

  1. right.gifUw antivirussoftware bijwerken

  2. right.gifControleren of er meerdere antivirusprogramma''s worden uitgevoerd op uw computer

  3. right.gifContact opnemen met de leverancier van de antivirussoftware

Weet er iemand een handige manier om te checken of er geen resten achtergebleven zijn van andere virusprogramma's dan mijn huidige Norton? Misschien dat het probleem toch daaraan ligt dan :/

Er kwam na verzending van het foutenrapport ook een kader op met het volgende: Windows kan het bestand Microsoft Windows Error Reporting niet vinden. Controleer of u de naam juist heb ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Indien je probleem nog niet opgelost is:

Welke antivirussoftware heb of had je?

Hoe heb je die verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner gebruik ik al regelmatig. (Werd hier in dit onderwerp al nog eens aanbevolen). Ik heb het nog eens uitgevoerd nu, maar niks bijzonders gevonden.

Antivirus is Norton 2012. Al sedert de aankoop van de computer gebruik ik Norton. Andere antivirusprogramma's kan ik me niet meer herinneren. Wel eens een soort demo van McAfee, maar die is er al lang weer van.

Soms krijg ik na opstarten wel het bericht "Er is geen firewall ingeschakeld". Even later verdwijnt dat bericht en is de Windows Firewall gewoon ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De test van Clarkie heb ik door tijdsgebrek nog niet kunnen uitvoeren, maar ik wil toch even een update geven van het probleem. Vanmorgen kreeg ik plots een blauw scherm met het volgende te zien:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geïnstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe Windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopieën uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde startopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische informatie (mogelijk in het Engels):

*** STOP: 0x00000050 (0x835D1233, 0x0000001, 0x82951236, 0x00000000)

Bezig met starten van de fysieke geheugendump

Aangezien ik niet wist wat het betekende, heb ik na een tijdje de computer maar uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten en toen werkte alles perfect. Gisteren had ik de Windows-update-website bezocht en gezocht in mijn overzicht naar updates die vroeger eens misgegaan waren en dus niet geïnstalleerd waren. Die heb ik gisteren handmatig geïnstalleerd maar ik weet niet of het daar wat mee te maken kan hebben :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik nog eens (spijtig genoeg). Ik heb even de instelling van de computer veranderd zodat hij niet meer uit zichzelf opnieuw mag opstarten bij problemen. Bijgevolg zou ik nu bij problemen altijd de echte foutmelding te zien moet krijgen. Daarnet was dat:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter.

Raadpleeg de hardware-leverancier voor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of shadowing uit. Als u de veilige modus wilt gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op. Druk vervolgens F8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilige modus.

Technische informatie (mogelijk in het Engels):

*** STOP: 0x0000008E (0xC0000005, 0x804E8630, 0xA0DF8B9C, 0x00000000)

Bezig met starten van de fysieke geheugendump

De fysieke geheugendump is voltooid.

Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling Technische ondersteuning voor hulp)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.