Ga naar inhoud

Excel 2003

Aanbevolen berichten

Hi beste

Ik ben sedert 1 jaar gepensioneerd en heb dus veel vrije tijd

Wil die nuttig besteden en wil excel 2003 leren

Heb een boekje met de beginregels

Heb al een klein probleempje dat ik niet kan goed brengen

Denk dat dit misschien aan de instellingen ligt , hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee

Als dit opgelost moest zijn kan ik terug verder met het boekje

Ga het eens uitleggen

Ik typ 23 januari 2003 en normaal zou excel 23-jan-03 moeten weergeven (volgens boekje)

Nu geeft excel inplaats hiervan 23/jan/03 wat staat er niet goed in de instellingen of hoe moet het ?

Ook bij het typen van getallen is er iets niet in orde

Als ik '0174 typ zou hij dit rechts moeten uitlijnen in de cel dit doet hij dus niet

Wanneer ik dit zo typ blijf dit links staan met in de linkerbovenhoek een groen rechthoekje

Hoop dat ik het allemaal goed uitgelegd heb ( ben newbie hierin hoor)

Wil het goed leren en ook leren van mijn fouten

Hopelijk kan er mij iemand mij helpen om het goed te doen

Vriendelijke beleefde groeten

Blacklover:adore::adore::adore::adore::adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik typ 23 januari 2003 en normaal zou excel 23-jan-03 moeten weergeven (volgens boekje)

Nu geeft excel inplaats hiervan 23/jan/03 wat staat er niet goed in de instellingen of hoe moet het ?

Selecteer al de datums en rechtsklik ergens op je selectie en kies Celeigenschappen. Ga naar het tabje Getal en kies categorie Datum. Nu kan je kiezen hoe dat de datum er uit moet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.