Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een usb stick van 2GB. Kan nogal wat op, maar sinds mijn broertje zijn account van de Xbox op de usb tijdelijk zette kon m'n usb stick het niet meer aan en nu reageert hij niet meer op programma's die daarvoor opstonden. Ik heb een screenshot als bijlage toegevoegd van het probleem.

post-31609-1417704790,5255_thumb.jpg

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het betreft grotendeels maar snelkoppelingen naar iets.

Naar welke schijf verwijzen die snelkoppelingen?

Maak ook een screen van schijfbeheer.

Ga hiervoor via start-> configuratiescherm-> systeembeheer naar computerbeheer.

Klik daar op schijfbeheer, maak er een screen van en plaats die ook in je volgende bericht.

Geplaatst:

Ze verwijzen naar Verwisselbare Schijf J

Ik kan dit niet vinden of iets wat er mee te maken heeft: systeembeheer naar computerbeheer

Geplaatst:

Die verwisselbare schijf J is dat niet toevallig je USB-stick?Je hebt snelkoppelingen op je stick die naar je stick verwijzen?

Op je stick staat dus 1 powerpointbestand en 1 bestandsmap ( Pinball).

De rest zijn allemaal snelkoppelingen naar Word, Powerpoint en .......bestanden, Op welke PC of externe schijf heb je die bestanden aangemaakt en opgeslaan?

post-23245-1417704790,9834_thumb.png

Ik kan dit niet vinden of iets wat er mee te maken heeft: systeembeheer naar computerbeheer

In systeembeheer klik je computerbeheer.

Dan krijg je een volgend scherm waar je op schijfbeheer moet klikken.

post-23245-1417704791,0917_thumb.jpg

Geplaatst:

Ja, Schijf J is mijn USB - Stick. Het zijn inderdaad snelkoppelingen, omdat mijn broertje alles van de stick heeft afgegooid, dus gekopieerd naar het bureaublad en alles toen van de stick heeft verwijderd.

Geplaatst:

Ze zijn gekopieerd naar het bureaublad in een bepaalde map, staan ze daar nog?

Staat er daar bij het bestand ook een pijltje ( snelkoppeling)?

Als je op de bestanden op het bureaublad dubbelklikt openen ze zich met het bewuste programma?

Geplaatst:

Nee, helaas niet. Veel snelkoppelingen zijn door hem (op mijn gebruikersaccount) verwijderd.

Er staat wel een pijltje van snelkoppelingen bij.

Geplaatst:

Dus als ik het allemaal goed begrijp stonden de originele bestanden op je stick en nergens anders.

Je broer heeft ze naar het bureaublad gekopieerd en dan verwijderd op je stick, maar daar staan ze nu ook niet meer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.