Ga naar inhoud

Sonic Update Manager

cowboy 41

Aanbevolen berichten

Beste,

Telkens ik mijn pc opstart verschijnt er een schermpje met," De functie die u wilt gebruiken,bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op ok om het opnieuw te proberen of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatiepakket UM.MSI".

In het onderstaande vak staat als bron," c:hp\tmp\src\UPDATEMANAGER_MSI\".

Ik klik dan op "OK" met als volgt een nieuw schermpje... "kan het pad c:hp\tmp\src\UPDATEMANAGER_MSI\ niet vinden.Controleerof u toegang tot deze locatie hebt en probeer het opnieuw,of zoek het installatiepakket UM.MSI in een map van waaruit u het product Sonic Update Manager kunt installeren.

Dit blijft voortduren en als ik op "annuleren" druk,blijft dit maar terugkeren en pas na een 10-tal keren op annuleren drukken is het schermpje uiteindelijk weg.

Ik zou de installatie opnieuw moeten uitvoeren met een geldig exemplaar van het installatiepakket UM.MSI,maar vindt nergens daarvan iets terug op internet.

Heeft iemand hier een oplossing voor want dit is irriterend.:dontknow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die sonic Update manager dient om software van updates te voorzien.

Hoort die software bij je merk-PC, welk merk en model/nummer heeft je PC?

Of heb je software zoals van roxio?

Kijk dus bij programma's en onderdelen eens na of je die update manager terug vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die sonic update manager staat inderdaad in mijn softwarelijst,ik heb hem al proberen te herstellen maar dat lukt ook niet als ik op de knop "herstellen" druk.Ik weet ook niet of ik hem wel nodig heb,daarvan ben ik niet genoeg op de hoogte en geen ervaring genoeg. Ik zie wel dat er nog onderdelen staan van Sony,zoals Sony DVD...etc.

Software van Roxio vind ik niet terug in de lijst.

Het merk van mijn computer is een HP Pavilion AMD Sempron processor 3200+ met als systeem Microsoft Windows XP home edition versie 2002 Service pack 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan het op een andere manier proberen.

Ga via start naar uitvoeren.

Typ in het lege venster msconfig.

Ga naar het tabblad opstarten.

Zoek in het venster naar sonic update manager en verwijder het vinkje dat ervoor staat.

Klik op toepassen en Ok.

Herstart je PC.

Komt er na het opstarten een melding dat er opstartitems uitgeschakeld zijn, zet dan een vinkje bij "dit bericht in het vervolg niet meer weergeven...."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.