Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag vlijtige beer,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

Heb ik gedaan, maar met hetzelfde resultaat.

Nu heeft mijn broer in "Msconfig/opstarten" het programma NMIndexingService afgevinkt en

sindsdien is het probleem verdwenen.

Het probleem van de melding in Outlook heb ik nog altijd.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Sorry voor de late reactie, maar ik was even buiten strijd.

Hoe moet ik de accountinstelling controleren en/of veranderen ?

Ik werk met Outlook 2003 en heb geen enkel idee van enig wachtwoord.

Geplaatst:

Via deze link ( lik er op een account toevoegen) kan je de account- instellingen van Skynet( belgacom) vergelijken/ controleren.

in onderstaande afbeelding kan je de inkomende en uitgaande mailserver aflezen die je ook in het account moet ingeven.

post-23245-1417704907,2534_thumb.jpg

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.