Ga naar inhoud

foutmelding

vfsiph

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds enkele dagen krijg ik tijdens het surfen regelmatig een blauw scherm met de volgende foutboodschap: stop 0x00000076 process has locked pages.

Ik sluit dan de PC af en krijg bij de heropstart de melding: het systeem is hersteld van een ernstige fout.

Heeft iemand een idee hoe dit probleem zou kunnen verholpen worden ??

Bedankt,

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zou ik naar Service Pack 2 overschakelen als ik jou was. Maar of dit een oplossing gaat bieden is maar de vraag. Zou ook de drivers eens bekijken of die de meest actuele zijn die beschikbaar zijn voor je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik start, dan in de balk uitvoeren geef je regedit in en klik je ok, nu is de register open

zoek deze sleutel, in de HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management en kijk of deze ertussen staat, TrackLockedPages indien ja dubbelklik erop en verander de waarde naar 1, indien deze er niet staat maak je een nieuwe dworp-waarde aan en geeft die als waarde 1, sluit alles af en herstart de pc terug en het zou opgelost moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.