Ga naar inhoud

lijst met foutmeldingen

Gast secrycom

Aanbevolen berichten

Gast secrycom

Ik krijg bij het kopieren van muziek van mijn computer naar USB stick steeds de foutmelding 0x8007005

Wat is dit en hoe los ik dit op?

Kan het te maken hebben met mislukte updates in Vista Premium.

Ik heb 5 muislukte updates. Ik kan niet bij Microsoft vinden waar ik ze opnieuw kan downloaden.

Ik tik de update in, bijv. KB938371, maar dan vindt hij niets.

Is het misschien een idee om een lijst van alle foutmeldingen op dit forum te zetten met daarbij de oplossingen voor Vista of voor XP.

Of is deze lijst er al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je de enige account op je computer en moet je niet inloggen wanneer je PC opstart?

Dan moet je op je account een pass zetten desnoods gewoon niks en dan altijd daarmee inloggen.

Maar als je die updates download kan het zijn dat dat niet meer moet.

Error message: "0x80070005 Access is denied. You do not have permission to perform the requested operation"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast secrycom

Ik heb alle mislukte updates nagekeken. Deze hebben alleen te maken met dat deze niet voor mijn systeem geschikt zijn (Home Premium).

Ook heb ik de diagnostic test (Microsoft) uit laten voeren en alles was prima.

Het vreemde is dat ik wel muziekbestanden op mijn lege USB kan zetten. Dan gaat het kopieren prima. Wil ik echter later bestanden bijvoegen, dan geeft hij weer de foutmelding.

Wie weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.