Ga naar inhoud

VGA Standaard grafishe adapter ofzo help!!

dadenz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Dit is de Informatie zodat jullie alles weten !

Machine name: DENNIS

Operating System: Windows 7 Home Premium 32-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.111025-1503)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: Hewlett-Packard

System Model: HP Compaq dc5100 MT(PM213AV)

BIOS: Default System BIOS

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz

Memory: 1024MB RAM

Available OS Memory: 1016MB RAM

Page File: 937MB used, 1102MB available

Windows Dir: C:\Windows

DirectX Version: DirectX 11

DX Setup Parameters: Not found

User DPI Setting: Using System DPI

System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)

DWM DPI Scaling: Disabled

DxDiag Version: 6.01.7600.16385 32bit Unicode

er stond eerst Windows Vista Home Premium op.

ik heb een dag of 2 geleden windows 7 home premium op gezet 32 bits,

'maar nu heb ik een vraagje, als ik bij me adapter kijk staat er dat er een VGA standaard grafiche kaart aan staat, terwijl ik eerst een Intel Chipset family kaart hadt, nu dus heb ik problemen om online spellen te spellen en de spellen van The Elder Scrolls, ik vindt dit heel vervelend, maar wat heb ik nu gedaan met me domme hoofdt, ik ben naar adapter gegaan, en heb Standaar VGA Grafiche kaart Uitgeschakeldt,

en nu als ik bij dxdiag ga kijken, staat nu bij tablad beeldscherm overal N.V.T dus niet van toepassing kunnen jullie me alsjeblieft helpen word er wanhopig van:(

MVG, Dennis een wanhopige jongen van 15 :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt Windows 7 geïnstalleerd, maar heb je ook alle nodige drivers zoals die van chipset, grafische kaart enz. geïnstalleerd?

Via deze link (klik erop) zijn er enkel Windows xp drivers beschikbaar, maar kijk eens op deze link en klik het juiste model aan.

Er zijn ook geen drivers voor Windows 7 beschikbaar, maar de vista drivers kunnen je mischien helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag dadenz,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.