Ga naar inhoud

Window 7 loopt vast

Madilo

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb een medion akoya MD 8360 computer en deze loopt regelmatig vast of soms wordt de internetverbinding verbroken. Enkel volledig heropstarten lost het probleem op.

Ik het op het forum naar een oplossing gezocht en speccy V1.16 reeds geinstalleerd en laten uitvoeren.

Kan me iemand op weg helpen om het probleem op te lossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Hoe kan ik verwijzen naar link?, als ik op het ikoon hyperlink klik verwijst dit naar een url. Ik ben hiermee niet vertrouwd. Ik het in speccy het bestand opgeslaan als een xml en als speccy screenshot.

alvast bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start speccy op en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je een foutmelding of blauw scherm?

Loopt het fout bij gebruik van een bepaald programma?

Stond Windows 7 op je PC bij aankoop?

Service pack 1 voor Windows 7 staat nog niet op je PC, bewuste keuze?

Onderstaande mag je al eens uitvoeren:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Service Pack 1 staat op pc, heb dit gecontroleerd via start, computer, eigenschappen

Stond Windows 7 op je PC bij aankoop?

Service pack 1 voor Windows 7 staat nog niet op je PC, bewuste keuze?

Onderstaande mag je al eens uitvoeren:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb er in het logje naast door gelezen, SP1 is wel degelijk aanwezig.

Heb je ccleaner al uitgevoerd?

Is er dan een verbetering?

Kan je ook op bovenstaande antwoorden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb er in het logje naast door gelezen, SP1 is wel degelijk aanwezig.

Heb je ccleaner al uitgevoerd?

Is er dan een verbetering?

Kan je ook op bovenstaande antwoorden?

Er is geen blauw scherm te zien, het is meestal als de computer lang in slaapstand heeft gestaan en er staan soms verschillende programma's open. Ik kan niet specifiek zeggen dat het te wijten zou zijn aan een programma.

De cleaners is uitgevoerd en hersteld en in een tweede scan waren er geen foutberichten meer.

Ik zal nu even moeten afwachten om te kijken of het probleem is opgelost.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.