Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, een maat van mij heeft 2 laptops en sinds gisteren twee samsung galaxy v10.1 bij hem thuis.

Zij router is een b.box2 en het volgende probleem doet hem nu voor.

Mijn zijn samsung galaxy v10.1 lukt het om connectie te maken met de b.box2 en mijn zijn laptops ook maar zijn dochter heeft ook een samsung galaxy v10.1 en ze mag voor de b.box2 staan het enige wat hij niet wil vinden is de b.box2.

Heeft iemand een idee hoe je dat probleem kan oplossen om die 2de samsung galaxy v10.1 toch te kunnen laten connectie maken met die b.box2?

merci voor de hulp

mvg beunco

Geplaatst:

ja hij kan de andere netwerken kinden maar die van zijn bbox2 niet, raar he

mvg beunco

---------- Post toegevoegd om 15:47 ---------- Vorige post was om 15:44 ----------

waaraan denkt u dat het zou kunnen liggen ?

Geplaatst:

aangezien dat de andere samsung en de laptops wel op het netwerk graken ligt het bijna zeker aan de samsung en denk ik meerbepaald aan de instelingen maar ik zou niet weten welke. sorry

Geplaatst:

kan ik hem eens voorstellen maar da heeft ie volgens mij al gedaan

de ene heeft ie genomen via belgacom > €1/maand en de andere heeft ie gekocht via groupon,

mvg beunco

Geplaatst:

Ik doelde eerder op het controleren van de instellingen van de tablet. Gewoon onder de app instellingen controleren als alle opties overeen komen met de wel werkende tablet.

Geplaatst: (aangepast)

Beste Beun_co,

Heb je ook al geprobeerd om de tablet te verbinden met een ander WiFi-netwerk? Indien het daar wel op werkt, ligt de oorzaak mogelijk in de instellingen van de router.

Met vriendelijke groeten,

Alex

Samsung WebCare

aangepast door karel
Geplaatst:

@Alex alias Samsung WebCare:

In bericht #3 valt te lezen dat het toestel wel andere netwerken vindt.

ja hij kan de andere netwerken kinden maar die van zijn bbox2 niet, raar he
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.