Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo mijn pc is gisteren gecracht en nu kan ik op de D schijf en op mijn externe schijf(L ) niets meer zien hij zegt dezez schijf is leeg maar er staan wel dingen op zoals back ups enzo hij is niet leeg kunnen jullie mij aub helpen ben ten einde raad

dank bij voorbaat

ps ik weet niet of mijn discussie hier op de juiste plaats staat denk het wel

aangepast door senne
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke schijf of schijven heb je op het moment van je afbeelding aangesloten?

Maak ook eens een screen van schijfbeheer en plaats die in een volgend bericht.

Indien je Windows 7 gebruikt geraak je bij schijfbeheer via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

In computerbeheer klik je in het linker venster op schijfbeheer.

Je schijven worden in beeld gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de afbeelding in bericht 5 heb je data recovery wizard gedownload en niet free partition recovery.

Dus probeer eens met free partition recovery.

Je D is een recover, staat daar een image op om je PC terug naar fabrieksinstellingen te plaatsen?

Wat voor soort bestanden staan op die D schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik ga mijn best doen sorry voor het foutje aja en ik heb mijn externe schijf op de tv aan gesloten en alles staat er nog op dus daar ben ik heel blij mee en wat voor bestanden er op D staan weet ik in geen 100.000 jaar whe ik denk dat jij daar een beter gedacht van hebt dan ik whahaha ik heb nu dat progje binnen gehaald ik ga het eens proberen terwijl ik aan't eten ben want ben nog maar net thuis van't werk

groetjes senne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.