Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het is de bedoeling dat je de partitie neemt waar je het probleem mee hebt, in dit geval die externe schijf en niet je C schijf zoals op de afbeelding te zien is.

En eventueel die D schijf.

Maar je weet zelf niet wat er op staat, dus gebruik je die ook niet, of wel????

Staat er enkel een recovery op?

Heb je een merk- PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het is een medion van den aldi

ik weet niet meer wat er op stond

normaal zetten wij alles op die externe en eigenlijk niets op de pc zelf om te voorkomen dat als de pc zou crachen ik alles kwijt zou zijn maar dat is nu het probleem alles staat op de externe nog maar hij wil hem niet lezen dus mocht de pc terug in fabrieks instellingen staan en hij herkend alle schijven terug dan kan ik weer opnieuw beginnen he maar hij zegt dat er niets op staat ik heb een vraag dus mocht de pc voledig geformateert zijn zou hij de schijven dan opnieuw goed lezen?

sorry dat ik zo een probleem geval ben whe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je partition recovery geprobeerd op de externe schijf?

In bericht 7 heb je een afbeelding geplaatst van schijfbeheer, maar je externe schijf was niet aangesloten.

Sluit je schijf aan en maak dan opnieuw een screen van je schijfbeheer en plaats die in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ga ik dan echt niets kwijt zijn durf nie goed

als hij dan crascht is dat een grote ramp whe

zie dat ik iets verkeerd doe mensen van min werk zeiden dat als ik de pc formateer hij dan weer normaal mijn externe en de D schijf gaat erkennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus over die schijf van het merk lacie.

In schijfbeheer ziet het er normaal uit.

Ga naar je verkenner.

Zie je daar in het linkervenster je schijf (stationsletter I)?

Klik erop in het linkervenster zodat je rechts de inhoud ziet.

Maak er dan een screen van zoals je voor schijfbeheer gedaan hebt en plaats die in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-11353-1417704807,9951_thumb.png

dus zoals je ziet zegt hij dat de map leeg is maar als ik kijk naar eigenschappen zie je dat de bestanden er nog wel degelijk op staan en ik heb gisteren dat programma partition recovery gedaan op lacie maar geen resultaat en ik heb lacie ook op een andere pc van een vriend aangesloten maar zag daar ook niets

post-11353-1417704807,9569_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

we hebben alles terug echt alles whoehoe!!!!!!

clarkie je bent een engel 1000000 maal bedankt

er kwam een melding dat er trojan virussen op de pc zaten zou hij kunnen gecracht zijn daardoor

en nog maals dank u

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

:adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore::adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.