Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

In de berichten 7 en 9 werden suggesties gedaan om de tabbladen in te stellen. Heb je die uitgevoerd ? En zo ja, heb je daar verschillende regels gebruikt (niet eenmaal www.google.be, maar enkele regels met www.google.be) om de verschillende tabbladen steeds te laten opstarten met de gewenste startpagina. En wat waren dan de resultaten ?

aangepast door kape
Geplaatst:

Ik snap er zef niet zo veel van, als ik drie regels van de startpagina invul, krijg ik drie keer tegelijk een tabblad, als ik op startpagina druk. Lijkt me ook niet de bedoeling, het was ooit echt anders.

Geplaatst:

Voer onderstaande eens uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Geplaatst:

Misschien dat het lukt, ik heb wel er één regel laten staan, want anders blijven er nog drie komen.

Maar ik heb wel 'n nieuwe probleem:

De map Werkbalk favoriten is weer terug!

Geplaatst:
De map Werkbalk favoriten is weer terug!

Klik met de rechtermuisknop op een lege plaats bovenaan je IE scherm.

In het menu dat je dan krijgt verwijder je het vinkje bij werkbalk favorieten.

post-23245-1417704815,7232_thumb.jpg

Geplaatst:

Kan je ook eens bevestigen of je bericht 27 correct uitgevoerd hebt?Bij het volgende openen als er een nieuw tabblad wordt gemaakt zet je de nieuwe tabbladpagina.

Klik dan op OK sluit IE af en dan terug op.

Is het nu opgelost?

post-23245-1417704815,9391_thumb.png

Geplaatst:

post-27801-1417704815,9801_thumb.jpg

Er staat niks aangevinkt, maar de map favorieten komt steeds terug als ik die verwijder.

Wat betreft de tabbladen, ik heb de nieuwe tabbladpagina aangevinkt, er komt nu een tabblad met meest bezochte websites.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.